chrome firefox opera safari iexplorer

Історія з Буковелем — диверсія проти іміджу України

20 вересня 2010 о 13:03

Заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко вважає, що історія з Буковелем – класичний негативний приклад як зашкодити іміджу України напередодні зимового сезону. Так, коментуючи ситуацію, яка виникла довкола курорту Буковель, Микола Томенко сказав: «Важко сказати, хто додумався до публічних «розбірок» довкола Буковеля, але це виглядає як диверсія проти України напередодні зимового туристичного сезону».

Водночас, найпарадоксальнішим М.Томенко назвав те, що Україна почала «піарити» свій зимовий туристичний потенціал у 2007 році в період прем’єрства Віктора Януковича. Він нагадав, що тоді заступник міністра культури і туризму, а тепер міністр – Михайло Кулиняк пафосно презентував рекламну кампанію «Україна запрошує» в рамках якої відбувалася демонстрації промороликів про зимовий відпочинок «Україна. Для закоханих у сніг» в ефірі закордонних телеканалів EuroNews і NGC. Микола Томенко також нагадав, що на масштабну кампанію «Україна запрошує», яка, за словами теперішнього міністра, була покликана формувати позитивний туристичний імідж України, у 2007 році виділили 8,5 мільйонів гривень бюджетних коштів.

«Наскільки я розумію, нинішній уряд так само розглядає можливість проведення реклами на іноземних каналах стосовно зимового туристичного потенціалу України. Враховуючи це та зважаючи на ініціативи Президента та його команди щодо можливостей України в організації і проведенні зимових Олімпійських ігор, де, між іншим, згадувався і Буковель, спробу розібратися із тим, як працює гірськолижний курорт Буковель сьогодні, інакше як диверсією проти іміджу України у світі назвати не можна», — підсумував Віце-спікер парламенту.