chrome firefox opera safari iexplorer

Обсяг реклами у кінотеатрах збільшиться на 20%, — експерт

10 лютого 2011 о 10:58

У 2011 році рекламодавці розмістять в українських кінотеатрах на 20% більше реклами, прогнозує генеральний директор «Кіномедіа Адвертайзінг» Олесь Маляревич.

Як розповів рекламник виданню «МедіаБізнес», зростання відбувається за рахунок збільшення кількості рекламодавців і появи нових кінотеатрів. А в гривневому еквіваленті ринок цілком відновився і повернувся до докризових обсягів ще у 2010 році. 

Найактивнішими рекламодавцями за підсумками 2010 року стали телеком і зв'язок, плюс автомобільна галузь: МТС, Nokia і Укравто. 

Середній бюджет рекламної кампанії, яка йде протягом місяця в кінотеатрах міст-мільйонників України, зараз становить 300 тис грн. 

Маляревич також наголосив, що після появи в кінотеатрах 3D реклами рекламуватися в кінотеатральних мережах стали і ті, хто раніше цього не робив у кіно, — Peugeot, Philips, Конті, Sаmsung і Yandex. Як повідомив експерт, бюджет компанії, з якою зайшов Yandex, склав 700 тис грн. 

Нагадаємо, за даними ВРК, у 2010 році обсяг реклами в кінотеатрах України склав 40 млн грн.

29 березня

Інші дати
Народилася Марійка Підгірянка
(Марія Омелянівна Ленерт-Домбровська), (1881, с.Білі Ослави, Івано-Франківська область – 1963) - українська поетеса.
«Спіть, діточки, спіть, Віченька стуліть ! Дрібен дощик стукотить, Вікнам казку гомонить… Дрібен дощик пада там, А тут тихо, тепло нам. При матусі рідненькій, У світличці чистенькій. Спіть, діточки, спіть. Віченька стуліть» (Марійка Підгірянка)
Розгорнути

Майбутні події Дивитися всі