chrome firefox opera safari iexplorer

Аеропорт «Бориспіль» допрацює проект терміналу D

01 липня 2011 о 10:43

Аеропорт «Бориспіль» має намір допрацювати проект терміналу D. Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні на прес-конференції повідомив журналістам генеральний директор аеропорту Антон ВОЛОВ.

«Оригінальний проект терміналу D абсолютно не передбачає трансферної зони, не передбачає прийом внутрішніх авіарейсів. Проект цього терміналу був розроблений у далекому 2005 року, коли планувався розвиток 5-ти терміналів у аеропорту «Бориспіль»», — зазначив він.

Як повідомив А.ВОЛОВ, приміром, площа терміналу D буде більш ніж у 2 рази більше терміналу в «Донецьку» (107 тис. кв. м проти 48 тис. кв. м), проте обслужити в донецькому терміналі, де є трансферна зона, можна 8 млн. пас. на рік, а в «Борисполі» без трансферної зони — 5 млн. пас. на рік.

«Термінал D зараз є спроектованим і запрограмованим японськими інженерами на 5 млн. пас. на рік. Але з цією проблематикою всі знайомі: Мінінфраструктури, Нацагентство з питань підготовки до Євро-2012, яке допомагає нам зараз у розробці плану з доопрацювання терміналу D», — сказав гендиректор аеропорту.

За його словами, термінал почне роботу на Євро-2012, але в перспективі допрацьовуватиметься. Завершать будівництво за нинішнім проектом, як і планувалося, в грудні ц.р., потім проводитиметься відлагодження систем, із тим щоб відкрити термінал для обслуговування вболівальників на Євро-2012. «Саме відкриття для пасажирів планується до Євро, причому тільки для вболівальників. Усі регулярні рейси залишаються в терміналі В», — підкреслив А.ВОЛОВ.

За його словами, переведення всіх регулярних рейсів у термінал D аеропорту «Бориспіль» планується не раніше кінця 2012 року.

«Наше завдання зараз — закінчити ту частину терміналу, яка знаходиться на контракті в турецької компанії й фінансується частково за рахунок японського кредиту, максимально закінчити в тому вигляді, в якому воно є, прибравши всюди зайве, те, що в подальшому заважатиме його доопрацюванню як трансферного терміналу. І зробити окремі прибудови, доопрацювання, попередньо на 36 тис. кв. м, які дозволять повністю перевести всі авіарейси, — і внутрішні й міжнародні — в термінал D, залишити в терміналі F тільки чартери і лоу-кости, які до цього там і планувалися. А до цього термінал В нам служитиме вірою і правдою», — додав гендиректор аеропорту.

Нагадаємо, запланована пропускна спроможність терміналу D в аеропорту «Бориспіль» – 3 тис. пасажирів на годину. Проект виконано компанією Japan Airport Consultants, Inc. Генеральний підрядник – компанія Dogus-Alarko-YDA JV (Туреччина). Запланована дата завершення будівництва — IV квартал 2011 р. Орієнтовна дата операційної готовності — весна 2012 р.

 

26 травня

Інші дати
1648 — Корсунська битва
битва між військами Речі посполитої і українськими козацько-селянськими військами Богдана Хмельницького та його татарськими союзниками під Корсунем в ході Національно-визвольної війни 1648 – 1654 років. Внаслідок перемог під Жовтими Водами і Корсунем була знищена урядова армія Речі Посполитої на українських землях, створилися умови для утвердження української козацької держави (Гетьманщина).
Україно! Ти для мене диво! І нехай живе за роком рік, Буду, мамо, горда і вродлива, З тебе дивуватися повік... Ради тебе перли в душу сію, Ради тебе мислю і творю. Хай мовчать Америки й Росії, Коли я з тобою говорю. (Василь Симоненко)
Розгорнути
Народився Борис Грабовський
(1901, м. Тобольськ, Росія - 1966) - видатний вітчизняний фізик, син поета Павла Грабовського, творець першої в світі електронної системи передачі на відстань рухомого зображення. Побудував малолітражний гелікоптер, трикрилий планер, сконструював прилад для орієнтації сліпих, апарат для глухонімих.
Розгорнути