chrome firefox opera safari iexplorer

Реклама Євро-2012 здорожчала для України ще на 60 млн грн

15 серпня 2011 о 09:48

Бюджетне фінансування інформаційної кампанії в рамках підготовки до Чемпіонату Європи з футболу 2012 року, що включає виробництво та розміщення в Україні і за кордоном теле- і радіопрограм, рекламних роликів та друкованої продукції, в поточному році збільшено на 59,5 млн грн - до 137,75 млн грн.

Як повідомляє Інтерфакс-Україна, відповідні поправки уряд вніс до Державної цільової програми підготовки до Євро-2012 постановою № 864 від 10 серпня.

Згідно з ними, вказані кошти отримані за рахунок скорочення на таку ж суму бюджетних витрат на придбання прав на телевізійну трансляцію матчів чемпіонату: нова редакція програми передбачає 59,5 млн грн недержавних коштів на ці цілі, тоді як бюджетне фінансування скорочено до 91 млн грн.

Крім того, уряд скоротив витрати на закупівлю пересувних телевізійних станцій у форматі HD зі 193,5 млн грн до 60,59 млн грн, направивши вивільнені кошти на інші пункти програми підготовки до Євро-2012.

Нагадаємо, в квітні віце-прем'єр-міністр України — міністр інфраструктури Борис Колесніков заявив, що широкомасштабна рекламна кампанія України до Євро-2012 розпочнеться 1 вересня.

19 жовтня

Інші дати
Народився Ігор Свєшніков
(1915, м. Київ — 1995) – археолог, доктор історичних наук. Понад 20 років проводив розкопки на місці Берестецької битви, результати яких узагальнені в монографії "Битва під Берестечком". Автор монографій про культури шнурової кераміки та шаровидних амфор, путівника по заповіднику "Козацькі могили".
Розгорнути

Майбутні події Дивитися всі