chrome firefox opera safari iexplorer

Нова столична електричка без пасажирів і їде вдвічі довше

05 жовтня 2011 о 13:33

З моменту запуску кільцевої міської електрички вКиєві пройшла доба. Не дивно, що житель столиці, який дізнався про новий транспорт і вирішив, добираючись до роботи, зберегти час, все ще може зіштовхнутися з труднощами.

Насамперед, зауважимо — не дивлячись на велику кількість реклами, кияни про нову електричку майже нічого не знають. На станції приміських потягів «Видубичі» у відповідь на питання про електричку більшість тільки знизує плечима. Тому вагони нового транспорту практично порожні.

Проте в електричку ще потрібно сісти. На тій же станції «Видубичі» в касі за квитком відправляють туди, де «написано». Не написано, здається, ніде, але біля непрацюючих турнікетів, що виходять на платформи, стоїть співробітник ж / д, який киває головою: «Вам сюди» і продає квиток. Тут же їх компостують.

Те ж саме спостерігаємо на станції «Київ-Волинський». У касах щодо електрички толком нічого не знають і радять дивитися на схеми, розібратися в яких дуже складно (а якщо згадати, що маршрут відкривали під «Євро-2012» і їздити будуть у тому числі іноземці — можна тільки схопитися за голову). Поруч ті ж непрацюючі турнікети і ті ж охоронці з компостерами.

Якщо ж на станції вихід на платформу вільний, і купити квиток вам ніде, його можна придбати вже у дорозі, у кондуктора. До речі, кондуктор вагону, де ми поїхали, зізналася, що взагалі-то вона працює в трамвайному депо, на новому місці тимчасово і ще не дуже добре орієнтується в маршруті. Тому на питання про те, чи доїдемо ми до «Петрівки», нас знову відправили до схеми, що висить у кожному вагоні, на цей раз вже досить зрозумілої.

Потяги міської електрички дійсно нові і чисті, зовсім не шумні. Вартість проїзду, як і було заявлено, 1 гривня 70 копійок, штраф такий же, як і в міських тролейбусах і трамваях — 30 гривень. Зайцем проїхати теоретично можливо, але точно так само, як і у звичайній електричці — не попастися на кондуктора або бігати від нього всім поїздом.

Жителям столиці обіцяли, що все місто по колу можна буде об'їхати за 50 хвилин. Але майже стільки ж (близько 47 хвилин) зайняла у нас подорож Правим берегом від «Видубичів» до «Петрівки», тобто половина маршруту. А, наприклад, шлях з «Києва-Волинського» до «Києва-Пасажирського» замість заявлених 8 хвилин зайняв 11.

Новий транспорт, хоч і позиціонується як міський (тобто максимально зручний для жителів столиці) не позбавлений старих проблем приміських електричок — на деяких станціях через високі сходи вагона і велику відстань до платформи літнім людям з торбами напевно доведеться демонструвати чудеса спритності.

22 вересня

Інші дати
Народився Олександр Потебня
(1835 – 1891), український мовознавець, філософ, фольклорист, етнограф, літературознавець, педагог, громадський діяч. Основоположник т. з. психологічного напряму в слов’янському мовознавстві. Автор праць із загального мовознавства, фонетики, наголосу, граматики, семантики, етимології, діалектології, теорії словесності, фольклору, етнографії, досліджень про походження мови, взаємозв’язок мови та мислення тощо.
«Ідея національності здатна сприяти людському поступові, якщо вона стверджує взаємоповагу права народів на самостійне існування та розвиток; коли ж через цю ідею стверджують зверхність однієї спільноти над іншою, то вона набуває реакційного смислу» (О.Потебня).
Розгорнути

Майбутні події Дивитися всі