chrome firefox opera safari iexplorer

На Черкащині за бюджетні кошти будують найдорожчий у світі гелікоптерний майданчик

15 листопада 2011 о 14:45

Сумнозвісний гелікоптерний майданчик біля Тарасової гори з пасажирським терміналом пропускною здатністю 50 пасажирів на годину, який був урочисто відкритий 19 вересня цього року у селі Пекарі Канівського району Черкаської області, фактично, досі не діє. На об’єкті ще виконуються роботи з технічного оснащення.

Про це йдеться у відповіді Голови Нацагентства з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу на депутатський запит Миколи Томенка та групи народних депутатів.

Зокрема, у депутатському запиті до Віце-прем’єр-міністра України Б.Колеснікова та Голови Черкаської обласної державної адміністрації С.Тулуба зазначалося, що, за повідомленнями ЗМІ, офіційне відкриття гелікоптерного майданчика з пасажирським терміналом та під’їзною дорогою відбулося 19 вересня, і у зв’язку з цим ставилися наступні питання:

  • скільки туристів було прийнято та відправлено із гелікоптерного майданчика після його відкриття;
  • скільки коштів було отримано за обслуговування цих туристів;
  • скільки коштів було витрачено за цей час на обслуговування майданчика та пасажирського терміналу.

Водночас, у відповідях на запит, наданих Першим заступником голови Черкаської обласної державної адміністрації С. Рябцевим та Головою Національного агентства з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та реалізації інфраструктурних проектів В.Ковалевським, не міститься конкретної інформації по жодному з вищезазначених питань.

Так, керівництво Черкаської ОДА повідомляє, що питання передачі гелікоптерного майданчика в обласну комунальну власність на даний час «вивчається».

А Голова Нацагентства інформує, що після закінчення будівництва на об’єкті виконуються роботи з технічного оснащенням необхідним обладнанням:

  • радіолокаційним (всенаправлений радіомаяк NDB типу 125 виробництва канадської компанії Nautel та цифровий пеленгатор DDFO4E німецької компанії Rohde&Schwarz);
  • зв’язку (чотири радіостанції виробництва японської компанії ICOM) та документування голосової інформації (два комплекти «SRS Voice Recorder» виробництва української компанії «Спеціальні реєструючи системи»).

Повна готовність обладнання до роботи очікується у кінці грудня 2011 року, і саме тоді об’єкт буде повністю готовий до прийняття туристів та забезпечення їх швидкого доступу до Шевченківського національного заповідника.

Тобто, з відповідей офіційних інстанцій можна зробити висновок, що офіційно відкритий 19 вересня об’єкт, фактично, досі не діє, і перші потенційні туристи можуть з’явитися там не раніше, ніж у наступному році.

Зауважимо, що немає відповіді на питання, скільки коштів вже витрачено на обслуговування майданчика і терміналу, а також, скільки додаткових коштів потребує встановлення й налагодження необхідного для нормальної роботи об’єкта обладнання і звідки будуть отримуватися ці кошти.

***

Нагадаємо, до складу згаданого гелікоптерного майданчику входять посадковий майданчик, одноповерховий пасажирський термінал, який складається із зали очікування, конференц-залу та кімнати відпочинку, контрольно-пропускного пункту, місць для зупинки автотранспорту та інше.

Сам майданчик розрахований на 10 гвинтокрилів і був збудований майже за 100 мільйонів гривень бюджетних коштів.

Щодо його цілей, то, за словами черкаської влади, він збудований для багатої української діаспори. Як казав С.Тулуб, «Нині у багатьох країнах світу діють потужні українські діаспори. І це не найбідніші люди, ви знаєте. Вони прилетять в Бориспіль, і там буде створено вертолітний термінал, потім вертоліт збере туристів і прилетить у Канів, до могили Шевченка…».

В свою чергу, Микола Томенко розкритикував цей проект, називаючи його проектом VIP-туризму на бюджетні кошти. «Більш унікального об’єкту у світі нема, оскільки він збудований для в принципі неіснуючої потреби», — підсумував М.Томенко.

«Рідна країна»

26 липня

Інші дати
Народився Володимир Винниченко
(1880, м.Кіровоград  - 1951) — український письменник, драматург, художник, політичний і державний діяч. Співавтор Універсалів Української Народної Республіки, голова першого українського уряду (Генерального секретаріату). Автор тритомної  мемуарно-публіцистичної праці «Відродження нації», першого українського фантастичного роману «Сонячна машина».
«Чудний наш народ - і сильний, і сумний... Мав героїв - і ніхто їх не знав... Усе життя любив волю - і все життя жив рабом... Утворив багатство пісні - і сам її не знає...» (Володимир Винниченко)
Розгорнути

Майбутні події Дивитися всі