chrome firefox opera safari iexplorer

Табачник прорекламує українські виші в СНД та Африці за 5 млн

19 грудня 2011 о 11:37

ДП «Інформаційно-іміджевий центр» Міністерства освіти 14 грудня за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ «Рекламне агентство «Центр» на послуги з проведення рекламної компанії з пропагування системи освіти України в засобах масової інформації, розрахованих на закордонну аудиторію. Вартість угоди склала 5,10 млн грн. Про це, як пишуть Наші гроші, повідомляється у «Віснику державних закупівель».

Рекламна компанія направлена на просування експорту українських освітніх послуг на зарубіжні ринки для залучення до навчання в Україні іноземців. Два ролики довжиною 30 та 60 секунд мають вийти на міжнародному новинному телеканалі. Цільовими регіонами є  країни СНД (регіон Середньої Азії), а саме Казахстан, Узбекистан, Туркменістан, Таджикистан, а також країни Близького Сходу і північної Африки.

Єдиним конкурентом «Рекламного агентства «Центр» на тендері було «Євро-імідж». В складі засновників цих компаній є Олена Денищук-Жук.

25 квітня

Інші дати
Народився Микола Трублаїні (Трублаєвський Микола)
(1907, с. Вільшанка, Вінницька область – 1941) - український письменник, автор творів для дітей та юнацтва - «Мандрівки», «Шхуна «Колумб», науково-фантастичного роману «Глибинний шлях».
«Будь хоробрим, витривалим. Це потрібно для Батьківщини, для тебе самого. Учись у мужніх, кмітливих, стійких, наслідуй їх. Вони допоможуть тобі стати справжнім громадянином...» (Микола Трублаїні)
Розгорнути