chrome firefox opera safari iexplorer

Українці обрали найкращі сувеніри для туристів

29 травня 2012 о 11:14

Центральна спілка споживчих товариств України (Укоопспілка) організувала опитування серед українців на тему того, які продукти харчування вони порадили б іноземцям привезти додому як їстівні сувеніри. Опитування проходило в групі «Люблю українське!» в соціальній мережі FaceBook.

Найпопулярнішими продуктами виявилися домашні ковбаси та цукерки – кожен шостий учасник опитування проголосував саме за них. Другу сходинку рейтингу зайняв український мед. Йому перевагу віддав кожен сьомий. Третю позицію одноосібно зайняв «український наркотик» — сало.

Слідом за ним, поступаючись лише на кілька голосів, йде соняшникова олія. Замикає п'ятірку лідерів продукт, який є рідкістю для більшості європейців, але дуже популярний в Україні – гречка. Лише одного голосу не вистачило для того, щоб потрапити до ТОП-5 ще одному дивному для європейців продукту – березовому соку. Він зайняв лише шосту сходинку.

Таким чином українці вважають, що найсмачнішими їстівними сувенірами, які іноземці можуть привезти додому з України, є:

1. Домашні ковбаси та цукерки.

2. Мед.

3. Сало.

4. Соняшникова олія.

5. Гречка.

Всього ж українці обирали серед 21 продукту. При цьому кожен бажаючий мав можливість додати до переліку ті продукти, які він вважав за потрібне. «Ми запросили мешканців України проголосувати у соцмережі і самим визначити, які продукти харчування є найкращими національними їстівними сувенірами, — зазначила Директор з корпоративних комунікацій Укоопспілки Алла Шоріна, — Результати виявилися досить неочікуваними. Зверніть увагу: переможцем ТОП-5, всупереч очікуванням, не стало сало. Сподіваємось, що поради українців допоможуть іноземцям обирати подарунки під час візитів до України».

Як повідомлялось раніше, в січні 2012 року Укоопспілка ініціювала всеукраїнську патріотичну акцію «З турботою про Українське!», яка передбачає спеціальне маркування продуктів харчування, виготовлених вітчизняними виробниками з української сировини. Сьогодні вже понад 160 виробників зі всієї України виявили бажання долучитися до акції. З них 37 отримали право маркувати свою продукцію відповідною емблемою.

Джерело: ТСН
Розділи: Суспільство

20 квітня

Інші дати
Павло Луспекаєв
1927 –  кіноактор. Знімався в фільмах: роль Верещагіна («Біле сонце пустелі»), «Республіка ШКІД», «Піднята цілина», «Вся королівська рать».
Розгорнути
Ґео (Юрій) Шкурупій 
1903 – український прозаїк, поет, представник напрямку панфутуризм; редактор, кіносценарист.
Розгорнути
 Володимир Шульгін 
1894 – студентський діяч, син Якова Шульгіна, організатор і керівник Української Студентської Громади в Києві. Загинув у бою під Крутами.
Розгорнути