chrome firefox opera safari iexplorer

Передвиборча агітація на білбордах у Києві обійдеться кандитатам у 4 млн грн

19 липня 2012 о 14:17

Розміщення політичної реклами цього року коштує дорожче, ніж розміщення комерційної реклами або політреклами в минулому році. Про це розповів сьогодні на прес-конференції керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко, передає кореспондентЛІГАБізнесІнформ.

«Грубо кажучи, середня ціна по Києву на щит — 4000 грн. Це дорожче комерційної реклами гривень на 400-500, це дуже середня температура по палаті, і її не потрібно брати за відправну точку. І це дорожче, ніж щит коштував у 2011 році , на ті ж 500 грн.», — зазначив експерт.

За його словами, зростання цін не варто пов'язувати з наближенням виборів, адже ціни виросли ще в грудні минулого року, до того ж попит перевищує пропозицію.

Відповідаючи на питання про бюджети партій на передвиборну агітацію, Біденко зазначив: «Нескладно підрахувати приблизну експертну суму. В середньому по Україні ціна щита до 3000 грн. — з печаткою, з податками, з креативом. Тому якщо комуністи замовили близько півтори тисячі площ, ми це множимо на 3000 грн. і отримуємо приблизно 4 млн. грн. на місяць», — сказав він.

Розділи: Суспільство

27 липня

Інші дати
Народився Іван Гнатюк
(1929, с. Дзвинячі Тернопільської обл. - 2005) -  український поет. Автор збірок "Паговіння", "Калина", "Повнява", "Жага", "Життя", "Дорога", "Чорнозем", "Турбота" та ін.
Розгорнути
Народився Володимир Короленко
(1853, м.Житомир – 1921) — письменник, журналіст, публіцист і громадський діяч. Автор вторів «Сліпий музикант», «У поганому товаристві», «Сорочинська трагедія» та ін.
«Ні, не вихваляти треба терор, а застерігати від нього, звідки б він не виходив. І благо тій стороні, яка першою зуміє відокремитись від кривавого туману, й першою згадає, що мужність у відкритому бою може йти поряд із людяністю і великодушністю до переможеного… Історія нас розсудить…». (Володимир Короленко).
Розгорнути

Майбутні події Дивитися всі