chrome firefox opera safari iexplorer

Передвиборча агітація на білбордах у Києві обійдеться кандитатам у 4 млн грн

19 липня 2012 о 14:17

Розміщення політичної реклами цього року коштує дорожче, ніж розміщення комерційної реклами або політреклами в минулому році. Про це розповів сьогодні на прес-конференції керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко, передає кореспондентЛІГАБізнесІнформ.

«Грубо кажучи, середня ціна по Києву на щит — 4000 грн. Це дорожче комерційної реклами гривень на 400-500, це дуже середня температура по палаті, і її не потрібно брати за відправну точку. І це дорожче, ніж щит коштував у 2011 році , на ті ж 500 грн.», — зазначив експерт.

За його словами, зростання цін не варто пов'язувати з наближенням виборів, адже ціни виросли ще в грудні минулого року, до того ж попит перевищує пропозицію.

Відповідаючи на питання про бюджети партій на передвиборну агітацію, Біденко зазначив: «Нескладно підрахувати приблизну експертну суму. В середньому по Україні ціна щита до 3000 грн. — з печаткою, з податками, з креативом. Тому якщо комуністи замовили близько півтори тисячі площ, ми це множимо на 3000 грн. і отримуємо приблизно 4 млн. грн. на місяць», — сказав він.

Розділи: Суспільство

29 травня

Інші дати
Народився Петро Карманський
(1878, м. Цєшанув, Польща - 1956) - український поет, педагог,перекладач, член групи письменників "Молода муза". Представник раннього українського модернізму. Автор збірок віршів "З теки самовбивці", "Блудні огні", "До сонця". Переклав "Божественну комедію" Данте, окремі твори Гюго та ін.
Засну, як легіт, в сірій скибі, Розвіюсь, мов рідка імла, Візьму з собою злидні й болі, Оставлю вам самі діла. (Петро Карманський)
Розгорнути

Майбутні події Дивитися всі