chrome firefox opera safari iexplorer

Києву загрожує транспортний колапс: водії маршруток погрожують масовим страйком

13 серпня 2012 о 11:17
korrespondent.net

Водії київських маршруток погрожують масовим страйком. Більше 30-ти компаній-перевізників, які обслуговують приміські та міжміські маршрути, погрожують страйком.

Як пише газета Сегодня, приводом для акції, за словами перевізників, стали результати тендеру, проведеного Київської обладміністрацією. Згідно з цими результатами, половина зі 178 маршрутів повинна перейти до рук компаній, у яких, за словами перевізників, один власник.

За словами представника однієї з компаній-перевізників Олени Любомирської, перевізники вимагають, щоб результати конкурсу скасували, а новий провело Мінінфраструктури. З цього питання перевізники сьогодні зустрічаються з керівництвом ОДА.

«Якщо не буде результатів переговорів, ми готові на радикальні заходи — страйк», — заявила Любомирська. Перевізники стверджують, що можуть залишитися без роботи. Крім того, через рішення обладміністрації, також постраждають пасажири.

«Проїзд може стати дорожчим, адже монополіст завжди диктує ціни. Крім того, інтервал руху може стати більшим», — заявила Любомирська.

«Перевізники справедливо обурені тим, як був проведений конкурс, перерозподіливши маршрути. Тариф на приміських та міських маршрутах узгоджується з ОДА. Коли працюють нелояльні перевізники, адміністрація не дуже охоче йде на підвищення ціни, а коли з'являються лояльні — можливе і підвищення», — заявив газеті президент Всеукраїнської асоціації перевізників Ігор Шкіря.

У свою чергу, в обладміністрації поки що не бачать підстав для протестів.

«Проводився відкритий тендер, про який оголосили за два місяці. У ньому могли брати участь усі перевізники — і старі, і нові. Працювала комісія, яка все обстежила. І автобуси, і автопарки. На жаль, люди звикли нічого не робити, експлуатують автобуси по 8-10 років і вважають, що це їхній приватизований маршрут. Ми віддаємо перевагу тим, хто пропонує нові автобуси і безпечні умови перевезення. Тому, природно, з'явилися незадоволені. Ми все призупинили і розглянемо кожну скаргу. Сьогодні вимоги такі — підвищити якість та безпеку перевезень, а можливо, і зменшити цінову політику. Такий приклад є у Броварах: один із перевізників запропонував возити людей на 50 копійок дешевше, ніж інші», — заявив газеті голова ОДА Анатолій Присяжнюк.

Нагадаємо, що перша акція протесту маршрутників відбулася в цю суботу. Так, понад півсотні маршруток перекрили рух київської кільцевої і створили багатокілометровий затор.

У колоні протесту були не лише водії міжміських маршруток, але також механіки і диспетчери, повідомляє ТСН.ua.

Водії хотіли протестувати біля обласної адміністрації. Але колону із п'ятдесяти автобусів до центру Києва не пустила ДАІ. Деякі зупинилися посеред дороги, пробка розтягнулася на три кілометри. На місце затору приїхали бійці Беркута.

Нагадаємо, що у березні 2008 року центр Києва окупували маршрутні таксі. Приватні перевізники обмежили рух транспорту через страйк, розмістивши більше 250-ти маршруток уздовж вулиць Хрещатик, Богдана Хмельницького, а також Майдану Незалежності. Страйк із вимогою підняти ціни на проїзд тривала два дні. 12 і 13 березня на роботу не вийшли близько 90% водіїв маршруток. 14 березня після безуспішних переговорів зі столичною владою пікетники відновили роботу.

Розділи: Суспільство

26 липня

Інші дати
Народився Володимир Винниченко
(1880, м.Кіровоград  - 1951) — український письменник, драматург, художник, політичний і державний діяч. Співавтор Універсалів Української Народної Республіки, голова першого українського уряду (Генерального секретаріату). Автор тритомної  мемуарно-публіцистичної праці «Відродження нації», першого українського фантастичного роману «Сонячна машина».
«Чудний наш народ - і сильний, і сумний... Мав героїв - і ніхто їх не знав... Усе життя любив волю - і все життя жив рабом... Утворив багатство пісні - і сам її не знає...» (Володимир Винниченко)
Розгорнути

Майбутні події Дивитися всі