chrome firefox opera safari iexplorer

У Києві різко подорожчала зовнішня реклама

31 серпня 2012 о 11:30

З вересня 2012 року у столиці починають діяти нові тарифи на розміщення зовнішньої реклами. Про цеУНН повідомили у перс-службі КМДА.

Відповідні зміни до розпорядження №838 «Про питання визначення розміру плати за розміщення реклами в місті Києві», було підписано головою Київської міської державної адміністрації.

Як розповів заступник голови КМДА Олександр Пузанов, зміна тарифів була запланована ще на початку року, після того, як Київрада ухвалила Концепцією розвитку зовнішньої реклами в місті Києві. Протягом весни та літа тривало жваве обговорення тарифів з компаніями-операторами зовнішньої реклами.

«Ми вийшли на розумні цифри, які задовольняють міську владу та дозволяють рекламникам зберегти прийнятний рівень рентабельності», – пояснив Олександр Пузанов.

Заступник зауважив, що метою підвищення тарифів є приведення їх до економічно обґрунтованого рівня. Окрім того, вони мають врегулювати столичний рекламний ринок.

«У попередні роки тарифи на зовнішню рекламу та рекламу на транспорті були необґрунтовано низькими, що призвело не тільки до істотних втрат міського бюджету, але й до перенасичення міста рекламними носіями окремих видів. Нові тарифи, серед іншого, мають „вирівняти ринок“ та створити більш конкурентне середовище», – вважає О.Пузанов.

Плату за розміщення зовнішньої реклами середньозважено збільшено на 23%. Тарифи на розміщенням реклами на транспорті, зазнають більш значних змін, оскільки зараз вони є надто низькими. Наприклад, за монітор всередині вагону метро оператор сплачував місту лише 3,75 грн на місяць, а за рекламну площу на дверях вагону – 16 грн/м.кв. на місяць. Новий тариф складатиме відповідно 35 грн та 150 грн./м.кв. на місяць.

Нові тарифи були узгоджені з Антимонопольним Комітетом України, який визнав їхню обґрунтованість. Як додав Олександр Пузанов, у більшості випадків тарифи після підвищення ще навіть не досягли рівня, який існував у столиці до 2009 року.

Згідно із розпорядженням КМДА, підвищення базових тарифів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами відбудеться таким чином:

• щит що стоїть окремо – з 29 грн. до 36 грн. за м. кв.;

• банер, панно на фасаді будинку – з 41 грн. до 103 грн. за м. кв.;

• лайпостер, що стоїть окремо – з 31 грн. до 37 грн. за м. кв.;

Загалом у 2012 році місто отримає від реклами понад 115 млн. грн. Левову частину цих коштів буде перераховано до міського бюджету (плановий показник надходжень на 2012 рік – 81 млн грн). Решта залишатиметься в розпорядженні комунальних підприємств-балансоутримувачів і витрачатиметься на виплату заробітної платні, здійснення примусового демонтажу незаконних конструкцій, розміщення соціальної реклами тощо. Балансоутримувачами є КП «Київреклама», КП «Київський метрополітен», КП «Київпастранс» та КК «Київавтодор».

Розділи: Суспільство

20 квітня

Інші дати
Павло Луспекаєв
1927 –  кіноактор. Знімався в фільмах: роль Верещагіна («Біле сонце пустелі»), «Республіка ШКІД», «Піднята цілина», «Вся королівська рать».
Розгорнути
Ґео (Юрій) Шкурупій 
1903 – український прозаїк, поет, представник напрямку панфутуризм; редактор, кіносценарист.
Розгорнути
 Володимир Шульгін 
1894 – студентський діяч, син Якова Шульгіна, організатор і керівник Української Студентської Громади в Києві. Загинув у бою під Крутами.
Розгорнути