chrome firefox opera safari iexplorer

Сьогодні увійшли в обіг марки «7 чудес України: замки, фортеці, палаци»

29 листопада 2012 о 16:47

29 листопада 2012 року в Україні було введено в обіг сім нових поштових марок, які ввійшли в малий аркуш під назвою «7 чудес України: замки, фортеці, палаци».

З нагоди цієї урочистої події в Києві, в музеї Української пошти, відбулася презентація художніх поштових марок «7 чудес України: замки, фортеці, палаци» та була проведена церемонії їх погашення спеціальним штемпелем «Перший день», в якій взяли участь ініціатор акції «7 чудес України», Віце-спікер Парламенту Микола Томенко та Директора Київської міської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Андрій Хорошевський.

Малий аркуш № 17 «Сім чудес України: замки, фортеці, палаци» складається з семи марок: «Аккерманська фортеця», «Воронцовський палац», «Митрополичий палац», «Хотинська фортеця», «Луцький Верхній замок», «Кам’янець-Подільська фортеця», «Палац у Качанівці». Розробку концепції та ескізу малого аркуша здійснила відома українська художниця Марія Гейко, дизайн штемпеля – Світлана Бондар. Тираж малого аркуша – 80 тисяч примірників. Марки мають номінал 2,50 грн. кожна.

 ukrposhta.com

Виступаючи під час урочистого заходу, Микола Томенко сказав, що Оргкомітет акції «7 чудес України» в партнерстві з «Укрпоштою» зробили те, що можна назвати «засобом пропагування красивої і позитивної України» та висловив сподівання, що цей новий проект буде не менш успішним, ніж попередній – марки «7 природних чудес України».

Загалом говорячи про проект «7 чудес України» М.Томенко назвав його одним із найуспішніших туристичних, просвітницьких і красивих проектів. «Три етапи нашої акції посіяли переконання в свідомості пересічного українця, що в Україні є чим пишатися», — сказав ініціатор проекту. «І сьогодні надзвичайно важливо не втрачати лінію пропагування України, як красивою унікальної держави з багатою історичною, природною, архітектурною спадщиною», — додав він.

«Тому ми вітаємо ідею «Укрпошти» і філателістів увіковічити те, що ми зробили на громадському рівні у вигляді марок, бо за 5 років (відколи існує акція «7 чудес України»), природні дива та історичні об’єкти, серед яких і представлені сьогодні у вигляді марок замки, палаци і фортеці, — стали брендом України», — зауважив політик. «І якщо це позитивний бренд України, то він повинен бути присутнім скрізь, де відбувається комунікація між людьми», — додав він.

Віце-спікер назвав позитивним те, що з сьогоднішнього дня люди, листуючись між собою, можуть принагідно ще й помилуватися дивами України.

«Рідна країна»

Розділи: Суспільство