chrome firefox opera safari iexplorer

Всупереч обмеженням в Україні збільшується кількість зовнішньої реклами

30 січня 2013 о 12:22
polymerconsulting.com.ua

Всупереч обмеженням, які вводить влада багатьох міст, в Україні збільшується кількість конструкцій зовнішньої реклами.

Про це йдеться в даних дослідницької компанії Doors Consulting, пише «Комерсант-Україна».

Так, за даними компанії, за минулий рік число рекламних площин в Україні збільшилося на 5,6 тис — до 83,9 тис. При цьому зросла кількість як конструкцій малого формату, наприклад сітілайтів, так і великого — білбордів.

Як пише видання, частково зростання пояснюється модернізацією парку конструкцій — на більш сучасних може розміщуватися більше рекламних сюжетів, — а також розширенням покриття дослідження. Але, за оцінками учасників ринку, ці фактори могли збільшити число площин лише на 1,5-2 тис.

Зростання кількості площин малого формату пояснюється політикою місцевої влади, які вирішили в минулому році скоротити чисельність щитів в центрах міст, вважає керуючий директор компанії Gallery Костянтин Рубан.

Згідно з даними, одночасно зі зростанням ринку відбувається і його консолідація — частка десяти найбільших операторів за рік збільшилася на 9 п.п., до 54% в малому форматі і на 6 п.п., до 43% — у великому.

«Невеликим операторам вижити стає складніше — влада демонтують старі щити, а вартість нових — набагато вище. Зросли також тарифи у містах за установку рекламних щитів», — говорить директор компанії «Європлакат» Олександр Метлушко.

За його словами, консолідація ринку вигідна рекламним агентствам і невеликим рекламодавцям, що працюють з операторами безпосередньо, але не найбільшим рекламодавцям.

Найбільші оператори вже заявили про підвищення цін у поточному році на 15-20%, але не всі рекламодавці готові до такого зростання.

«Найбільші рекламодавці вже в минулому році скоротили свої бюджети, і ринок виріс тільки за рахунок бюджетів політиків під час виборів», — відзначає Метлушко.

Так, витрати компаній «Київстар» і «Епіцентр» на зовнішню рекламу, які займали перше і третє місце в рейтингу найбільших рекламодавців в 2011 році, за даними Doors Consulting, в 2012 році скоротилися на 20% — до 20 млн гривень і 14 млн гривень відповідно.

Компанія МТС, друга за бюджетом у рейтингу, знизила їх на 9,5% — до 21 млн гривень.

19 січня

Інші дати
Хрещення Господнє (Водохреща)
Там, на річці на Йордані Там Господь Христос хрестився, З рук Хрестителя Івана У святій водичці вмився" (Ярослав Вільшанко)
Розгорнути
Народився Гордій Левченко
(1897, с. Дубрівка Житомирської обл. - 1981) - військово-морський діяч, адмірал, головнокомандувач Балтійського флоту. У 1939-1942 роках - заступник наркома ВМФ СРСР. Під час Другої світової війни керував обороною Криму.
Розгорнути
Народився Тимофій Левчук
(1912, с. Бистрівка Житомирської обл. - 1998) - українського кінорежисера, народного артиста. Фільми: "Іван Франко", "Калиновий гай", "Два роки над прірвою", "Помилка Оноре де Бальзака", "Родина Коцюбинських" та ін.
Розгорнути
Народилася Марія Тим'як
(1889, м. Косів Івано-Франківської обл. - 1970) - народний майстер мистецької кераміки. Створювала оригінальний побутовий посуд (миски, глечики), вазочки і фігурки, оздоблюючи їх геометричним орнаментом. Вироби зберігаються у музеях Києва і Львова.
Розгорнути