Науковці знайшли три планети, де може існувати життя

19 квітня 2013 о 16:45

Науковці НАСА за допомогою телескопа Кеплер виявили дві планетарні системи, в яких є кілька подібних до Землі планет. Дослідники припускають, що на таких планетах може бути вода.В одній з планетарних систем, Kepler-62, обертається п’ять планет. Дві з них — названі просто Kepler -62E і 62f — можуть бути придатними для життя. Вони обертаються навколо зірки, за розміром меншої від Сонця, до того ж холодніше.
Kepler-62f більша за Землю в 1,4 рази, і скоріше за все, покрита скелями. А планета Kepler-62E обертається навколо своєї зірки достатньо близько, на межі придатної до життя зони, і перевищує розмір Землі в 1,6 разів, пишеться на сайті НАСА.

Серед інших планет, що вірогідно мають життя, — Kepler-69c з планетарної системи Kepler-69 — найбільша з цієї трійки. Така планета більша за Землю в 1,7 разів і обертається в придатній до життя зоні зірки, подібної до Сонця. Поки що астрономи не можуть сказати з упевненістю про рельєф і породи кори Kepler-69c. Але судячи з циклу обертання навколо зірки, який триває 242 дні, планета може бути подібна до Венери.

«Відкриття цих скелястих планет в населеній зоні робить нас ближчими до відкриття місця, подібного до нашого дому. Дізнатись, чи існує в галактиці ще безліч планет, подібних до Землі, або наша планета є рідкісною — це лише питання часу», — говорить Джон Грансфелд, заступник адміністратора наукової місії в штаб-квартирі НАСА у Вашингтоні.

Розділи: Суспільство

19 квітня

Мар’ян Крушельницький
1897 – український актор, режисер. Один із фундаторів українського театру.
Народився Марко Бараболя (Рознійчук Іван Федорович)
(1910, с.Ділове Закарпатська область - 1945) - український письменник-сатирик, «королем закарпатського гумору» називали його сучасники.
«Не сумуйте, полонини ! Засихайте, сльози! Зацвітайте, черемшини! Смійтесь, верболози» (Марко Бараболя)