Науковці знайшли три планети, де може існувати життя

19 квітня 2013 о 16:45
epochtimes.com.ua

Науковці НАСА за допомогою телескопа Кеплер виявили дві планетарні системи, в яких є кілька подібних до Землі планет. Дослідники припускають, що на таких планетах може бути вода.В одній з планетарних систем, Kepler-62, обертається п’ять планет. Дві з них — названі просто Kepler -62E і 62f — можуть бути придатними для життя. Вони обертаються навколо зірки, за розміром меншої від Сонця, до того ж холодніше.
Kepler-62f більша за Землю в 1,4 рази, і скоріше за все, покрита скелями. А планета Kepler-62E обертається навколо своєї зірки достатньо близько, на межі придатної до життя зони, і перевищує розмір Землі в 1,6 разів, пишеться на сайті НАСА.

Серед інших планет, що вірогідно мають життя, — Kepler-69c з планетарної системи Kepler-69 — найбільша з цієї трійки. Така планета більша за Землю в 1,7 разів і обертається в придатній до життя зоні зірки, подібної до Сонця. Поки що астрономи не можуть сказати з упевненістю про рельєф і породи кори Kepler-69c. Але судячи з циклу обертання навколо зірки, який триває 242 дні, планета може бути подібна до Венери.

«Відкриття цих скелястих планет в населеній зоні робить нас ближчими до відкриття місця, подібного до нашого дому. Дізнатись, чи існує в галактиці ще безліч планет, подібних до Землі, або наша планета є рідкісною — це лише питання часу», — говорить Джон Грансфелд, заступник адміністратора наукової місії в штаб-квартирі НАСА у Вашингтоні.

Розділи: Суспільство

22 вересня

Народився Олександр Потебня
(1835 – 1891), український мовознавець, філософ, фольклорист, етнограф, літературознавець, педагог, громадський діяч. Основоположник т. з. психологічного напряму в слов’янському мовознавстві. Автор праць із загального мовознавства, фонетики, наголосу, граматики, семантики, етимології, діалектології, теорії словесності, фольклору, етнографії, досліджень про походження мови, взаємозв’язок мови та мислення тощо.
«Ідея національності здатна сприяти людському поступові, якщо вона стверджує взаємоповагу права народів на самостійне існування та розвиток; коли ж через цю ідею стверджують зверхність однієї спільноти над іншою, то вона набуває реакційного смислу» (О.Потебня).

Майбутні події Дивитися всі