Науковці знайшли три планети, де може існувати життя

19 квітня 2013 о 16:45

Науковці НАСА за допомогою телескопа Кеплер виявили дві планетарні системи, в яких є кілька подібних до Землі планет. Дослідники припускають, що на таких планетах може бути вода.В одній з планетарних систем, Kepler-62, обертається п’ять планет. Дві з них — названі просто Kepler -62E і 62f — можуть бути придатними для життя. Вони обертаються навколо зірки, за розміром меншої від Сонця, до того ж холодніше.
Kepler-62f більша за Землю в 1,4 рази, і скоріше за все, покрита скелями. А планета Kepler-62E обертається навколо своєї зірки достатньо близько, на межі придатної до життя зони, і перевищує розмір Землі в 1,6 разів, пишеться на сайті НАСА.

Серед інших планет, що вірогідно мають життя, — Kepler-69c з планетарної системи Kepler-69 — найбільша з цієї трійки. Така планета більша за Землю в 1,7 разів і обертається в придатній до життя зоні зірки, подібної до Сонця. Поки що астрономи не можуть сказати з упевненістю про рельєф і породи кори Kepler-69c. Але судячи з циклу обертання навколо зірки, який триває 242 дні, планета може бути подібна до Венери.

«Відкриття цих скелястих планет в населеній зоні робить нас ближчими до відкриття місця, подібного до нашого дому. Дізнатись, чи існує в галактиці ще безліч планет, подібних до Землі, або наша планета є рідкісною — це лише питання часу», — говорить Джон Грансфелд, заступник адміністратора наукової місії в штаб-квартирі НАСА у Вашингтоні.

Розділи: Суспільство

19 листопада

День працівників гідрометеорологічної служби
Державна гідрометеорологічна служба, яка функціонує у складі Міністерства охорони навколишнього природного середовища України, відіграє ключову роль в отриманні даних про поточні та очікувані гідрометеорологічні умови, сучасний клімат, його можливі коливання та зміни в майбутньому, прогнозування та попередження стихійних гідрометеорологічних явищ.
День скловиробника
Професійне свято працівників скляної промисловості не випадково збігається з днем народження видатного російського вченого М. В. Ломоносова. Михайло Ломоносов був творцем хімічного виробництва глазурі, скла, порцеляни. Розробив технологію і рецептуру кольорового скла, які він використовував для створення мозаїчних картин. Винайшов порцелянову масу.
День пам’яті Петра Дорошенка
(1627, м. Чигирин, Черкаська область – 1698) – визначний український державний, політичний та військовий діяч, гетьман України (1665 – 1676). Провів ряд важливих реформ, створив постійне 20-тисячне військо, встановив на українському кордоні нову митну лінію і почав карбувати власну монету. Стратегічною метою всієї внутрішньої і зовнішньої політики - було об'єднання під своєю владою Лівобережної і Правобережної України.
Народлася Катря Гриневичева
(Катерина Василівна Гриневич; 1875, м.Винники, Львівська область - 1947) – українська письменниця, громадська діячка. Автор збірки новел «Непоборні», повістей «Шоломи в сонці» та «Шестикрилець». Померла 25 грудня 1947 р. в Німеччині, у Берхтесґадені, Баварія, похована там же.