Науковці знайшли три планети, де може існувати життя

19 квітня 2013 о 16:45

Науковці НАСА за допомогою телескопа Кеплер виявили дві планетарні системи, в яких є кілька подібних до Землі планет. Дослідники припускають, що на таких планетах може бути вода.В одній з планетарних систем, Kepler-62, обертається п’ять планет. Дві з них — названі просто Kepler -62E і 62f — можуть бути придатними для життя. Вони обертаються навколо зірки, за розміром меншої від Сонця, до того ж холодніше.
Kepler-62f більша за Землю в 1,4 рази, і скоріше за все, покрита скелями. А планета Kepler-62E обертається навколо своєї зірки достатньо близько, на межі придатної до життя зони, і перевищує розмір Землі в 1,6 разів, пишеться на сайті НАСА.

Серед інших планет, що вірогідно мають життя, — Kepler-69c з планетарної системи Kepler-69 — найбільша з цієї трійки. Така планета більша за Землю в 1,7 разів і обертається в придатній до життя зоні зірки, подібної до Сонця. Поки що астрономи не можуть сказати з упевненістю про рельєф і породи кори Kepler-69c. Але судячи з циклу обертання навколо зірки, який триває 242 дні, планета може бути подібна до Венери.

«Відкриття цих скелястих планет в населеній зоні робить нас ближчими до відкриття місця, подібного до нашого дому. Дізнатись, чи існує в галактиці ще безліч планет, подібних до Землі, або наша планета є рідкісною — це лише питання часу», — говорить Джон Грансфелд, заступник адміністратора наукової місії в штаб-квартирі НАСА у Вашингтоні.

Розділи: Суспільство

21 липня

Народився Золтан Шолтес
(1909, с. Прикопа, Словаччина - 1990) - пейзажист, заслужений художник України. Автор картин "Весна", "Зима на Верховині", "Буря над Бескидами". Твори зберігаються в музеях Європи, Японії та США.
Народилася Олена Теліга
(1906, Росія - 1942) — українська поетеса, літературний критик, громадський діяч.
«В хаосі жіночих образів нашої літератури, в плутанині перехрес¬них бажань, між прокльонами рабинь і амазонок і захопленнями тими й другими, українська жінка все ж таки зуміла створити собі ідеал, найбільш відповідний добі, і простує до нього невпинно. Вона не хоче бути ні "рабинею" ні "вампом" ні "амазонкою". Вона хоче бути Жінкою». (Олена Теліга)
Народився Олег Ольжич (Кандиба Олег Олександрович)
(1907, м.Житомир – 1944), український поет, вчений-археолог, політичний діяч, син Олександра Олеся.
«Жити повно, широко і скоро І урвать, як спів. Як колись, горіти і п'яніти, Шоломом п'ючи, І життя наопашку носити На однім плечі.» (Олег Ольжич)