Науковці відкрили молекулу, яка вбиває ракові клітини

17 вересня 2013 о 13:02
ipress.ua

Американські науковці опинились за крок до створення унікального препарату. Вони відкрили молекулу, яка вбиває рак. Хоча перевіряти препарат ще довго, винахідники вже хутко патентують ліки і створюють фармацевтичну компанію.

Першими піддослідними вчених стали хворі на рак миші.

«Ракові клітини стрімко мутують і розростаються, відмовляючись відмирати з часом, як звичайні. В цьому їхня сила, але в цьому ж і їхня вразливість. Ми відкрили молекулу, яка відрізняє ракові клітини за механізмом самопродукування і знищує тільки їх», – повідомив дослідник Мейнської лабораторії Джексона Кевін Мілз.

Розділи: Здорова

25 березня

Народився Олександр Безбородько
(1747, м.Глухів Сумська область - 1799) – козацький полковник, світліший князь Російської імперії, канцлер уряду Катерини II, мав значний вплив на царя Павла І. Добився відновлення Генерального суду і деяких інших установ Гетьманщини, скасованих за Катерини II. Склав повний список гетьманів України, генеральних суддів і підскарбіїв, генеральних осавулів, писарів, хорунжих, а також полковників дев'яти українських полків, які становили військо гетьмана В 1805 -1807 рр. на надані ним кошти в Ніжині був заснований ліцей.

Майбутні події Дивитися всі