Науковці відкрили молекулу, яка вбиває ракові клітини

17 вересня 2013 о 13:02
ipress.ua

Американські науковці опинились за крок до створення унікального препарату. Вони відкрили молекулу, яка вбиває рак. Хоча перевіряти препарат ще довго, винахідники вже хутко патентують ліки і створюють фармацевтичну компанію.

Першими піддослідними вчених стали хворі на рак миші.

«Ракові клітини стрімко мутують і розростаються, відмовляючись відмирати з часом, як звичайні. В цьому їхня сила, але в цьому ж і їхня вразливість. Ми відкрили молекулу, яка відрізняє ракові клітини за механізмом самопродукування і знищує тільки їх», – повідомив дослідник Мейнської лабораторії Джексона Кевін Мілз.

Розділи: Здорова

23 липня

День преподобного Антонія Печерського
(бл 982 – 1073)святий Православної церкви, церковний діяч Київської Русі, засновник Києво-Печерського монастиря і будівничий Свято-Успенського собору.
«Приходь до своєї віри добрими справами» (Феодосій Печерський)
День пам’яті Памво Беринди
(між 50-70 роками 16 ст., смт. Єзупіль, Івано-Франківська область – 1632) – український культурний діяч, лексикограф, видавець. Найвизначніша праця – перший друкований українский словник ««Лексикон словенороський» 1627 року, який став цінним посібником при читанні українських, російських і білоруських пам'яток, писаних церковнослов'янською мовою.

Майбутні події Дивитися всі