chrome firefox opera safari iexplorer

В України з’явився туристичний логотип

08 жовтня 2013 о 11:36

За словами розробника логотипу Валерія Пекара, замовило розробку туристичного бренду України німецьке товариство міжнародного співробітництва GIZ. Воно фінансує участь країни в туристичній виставці в Берліні, для якої і знадобилась розробка бренду. 

В основі логотипу лежить грецька літера U, яка відрізняється написанням від англійської, і на кінцях якої, як на шальках терезів, врівноважуються протилежні речі: бандура як символ традиційної музики та рок-гітара, чоловік та жінка, сонце та хмари, тощо. 

«Це може бути що завгодно — на вибір того, хто буде використовувати бренд», — цитує слова Валерія Пекара видання «Вести». 

Крім того, бренд включає в себе джингл — музичну заставку, для створення якої використовували як етнічні, так і сучасні мотиви. 

Однак поки що бренд не є офіційним: щоб стати таким, йому потрібне затвердження Державного агентства України з туризму та курортів. 

«Рішення ще не прийняте, але якщо все пройде успішно, то бренд з'явиться на сторінках брошур, путівників, в офіційних листах. Він презентуватиме Україну на міжнародних форумах», — говорять у відомстві.

25 квітня

Інші дати
Народився Микола Трублаїні (Трублаєвський Микола)
(1907, с. Вільшанка, Вінницька область – 1941) - український письменник, автор творів для дітей та юнацтва - «Мандрівки», «Шхуна «Колумб», науково-фантастичного роману «Глибинний шлях».
«Будь хоробрим, витривалим. Це потрібно для Батьківщини, для тебе самого. Учись у мужніх, кмітливих, стійких, наслідуй їх. Вони допоможуть тобі стати справжнім громадянином...» (Микола Трублаїні)
Розгорнути