chrome firefox opera safari iexplorer

Опозиційний російський телеканал припинив мовлення

31 січня 2014 о 13:31
ukrinform.ua

Оператор зв'язку «Вымпелком» (бренд «Билайн») оголосив про припинення мовлення опозиційного російського телеканалу «Дождь» у своїй мережі.

Про це інформують російські ЗМІ.

«Зараз мовлення телеканалу „Дождь“ у мережі „Билайн ТВ“ припинено. Вибачаємося за завдані незручності», — пише компанія на своєму сайті.

Про намір припинити мовлення телеканалу у своїх мережах оголошували кабельні оператори «Акадо», «ЭР-ТЕЛЕКОМ» і «Ростелеком», а також супутниковий оператор НТВ-плюс. «ТРИКОЛОР-ТВ» заявив, що може відключити «Дощ» «в разі збереження некоректної контентної політики каналу у найближчі 30 днів».

Рада при президенті РФ з прав людини просить генпрокурора РФ Юрія Чайку провести перевірку "за фактом відключення операторами кабельного телебачення телеканалу «Дождь».

У СПЧ стверджують, що «дії операторів кабельного телебачення, по суті — операторів зв'язку, серйозно порушують права та законні інтереси споживачів послуг, оскільки в односторонньому порядку обмежують доступ громадян до сплаченої ними продукції ЗМІ».

Окрім того, в Раді вказують на статтю закону про ЗМІ, що встановлює «пряму заборону на те, що перешкодило здійснюваному на законній підставі поширенню продукції засобів масової інформації».

Напередодні 70-ї річниці зняття блокади Ленінграда в ефірі та на інтернет-сайті телеканалу «Дождь» з'явилося опитування, в якому читачам пропонувалося відповісти, чи «треба було здати Ленінград, щоб зберегти сотні тисяч життів».

Опитування викликало широкий громадський резонанс. Пізніше телеканал визнав його помилкою і вибачився, проте деякі представники російського кабельного телебачення вирішили припинити його трансляцію.

Джерело: Укрінформ
Розділи: Суспільство

23 березня

Інші дати
Народився Архип Люлька
(1908, с. Саварка Київська область – 1984) – український радянський конструктор турбореактивних двигунів для надзвукової авіації.
Розгорнути

Майбутні події Дивитися всі