Вчені NASA знайшли в нашій Галактиці копію планети Земля

18 квітня 2014 о 11:48

Вчені з NASA виявили в нашій галактиці планету розміром із Землею, на якій потенційно може існувати вода в рідкому вигляді та життя. Планета була знайдена за допомогою орбітального телескопа «Кеплер».

Планета отримала назву Kepler-186f. Вона знаходиться в сузір'ї Лебедя на відстані близько 500 світлових років від Землі та обертається навколо червоного карлика, здійснюючи повний оборот за 130 днів. Це перша знайдена планета, відразу за двома параметрами підходить для можливого зародження життя. Kepler-186f знаходиться в так званій «зоні життя», тобто на такій відстані від свого сонця, що на поверхні планети зберігається помірна температура. До того ж знайдена планета за розміром дуже близька до Землі.

Перша підтверджена планета в населеній зоні — Kepler-22 b — була виявлена ​​в 2011 році. На даний момент вченим відомо кілька планет в населеній зоні, але всі вони більше Землі на 40%.

Однак, ні розташування на орбіті, ні розмір не можуть бути гарантією наявності на планеті води і життя. Без атмосфери планета не зможе зберегти ні потрібну температуру, ні воду на своїй поверхні.

Джерело: Newsmarket.com.ua
Розділи: Довкілля

24 травня

Кирило Стеценко
1882 – український композитор, хоровий диригент, культурний і громадський діяч, священик. Створив кобзарську школу; організатор мандрівних хорових капел, засновник музичної бібліотеки. Автор кантат, опер та ін.
100-річчя від дня народження Михайла Стельмаха
1912 – Михайло Стельмах – український письменник, драматург, фольклорист. Автор поетичних книжок для дітей, романів «Кров людська – не водиця», «Велика рідня», «Хліб і сіль» та ін.
Народився Іван Нехода
(1910, с.Олексіївка, Харківська область – 1963) - український поет, письменник, журналіст. Збірки: «Початок пісні», «Тобі, кохана» та ін.
«У лісі, лісі темному, Де ходить хитрий лис, Росла собі ялинонька І зайчик з нею ріс.» (Іван Нехода)
Народився Олександр Богомолець
(1881, м. Київ – 1946) - відомого українского патофізіолога, основоположника школи патофізіологів.