chrome firefox opera safari iexplorer

Держкомтелерадіо просить ЗМІ не друкувати програми російських телеканалів

01 жовтня 2014 о 09:39
uapress.info

Державний комітет телебачення і радіомовлення України звернувся до керівників друкованих періодичних видань України з проханням не розміщувати на шпальтах своїх видань програми російських телеканалів, які заборонені для ретрансляції в кабельних мережах України, пише ЛітАкцент.

«Як відомо, відповідно до ухвал Окружного адміністративного суду міста Києва та рішень Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, для ретрансляції в кабельних мережах заборонено 15 російських телеканалів: «Первый канал. Всемирная сеть», «РТР-планета», «Россия 24», «НТВ мир», «TVCI», «Россия-1», «НТВ», «Петербург-5», «ТНТ», «Звезда», «РЕН-ТВ», «РБК-ТВ», «История» (ВДТРК), «LifeNews» та «RussiaToday», які є неадаптованими до вимог вітчизняного законодавства», – йдеться у заяві Держкомтелерадіо, підписаній заступником Голови Держкомтелерадіо Дмитром Кравченком.

У заяві наголошують, що передачі цих телеканалів містять заклики до насильницької зміни конституційного ладу України, агресивних дій проти нашої країни, поширюють неправдиву інформацію, отже популяризувати їх, розміщуючи програми цих каналів в українських друкованих ЗМІ, є неприпустимим. Держкомтелерадіо у своїй заяві висловив сподівання на взаєморозуміння та взаємодію щодо захисту інформаційного простору України.

Розділи: Суспільство

30 березня

Інші дати
Народився Микола Барабашов
(1894, м. Харків – 1971) - український астроном, дослідник Місяця і планет Сонячної Системи. Іменем М.Барабашова названо малу планету та кратер на Марсі.
Розгорнути
1922 року у Києві створений театр-студія «Березіль»
(нині - Харківський державний академічний драматичний театр ім. Т.Шевченка)
Розгорнути

Майбутні події Дивитися всі