chrome firefox opera safari iexplorer

В окупованій Ялті може припинити існування музей Лесі Українки

12 березня 2016 о 11:08

Ялтинський музей Лесі Українки в окупованому Росією Криму може змінити концепцію, формат роботи і припинити своє існування.

Таке побоювання висловила засновник музею, професор Острозької академії Світлана Кочерга в коментарі «Крим.Реалії».

«Доля музею Лесі Українки в Ялті – під великим питанням. Мене хвилює, в якому стані буде працювати цей музей і чи залишиться він там, може, залишать там кімнату або щось таке, але самого музею може не стати… Я допускаю, що музей відновлять, але він буде з іншою концепцією, наприклад, музей російської культури з вкрапленням, як називають, народів Росії. Музей Лесі Українки, яким він був, хоча б на рівні відділення, думаю, що не відкриють», – розповіла Кочерга.

Вона назвала перебільшенням інформацію про нібито обвалення даху музею, проте підтвердила, що проблеми існують.

«Там, дійсно, була велика тріщина і, мабуть, посипалося каміння. Але музейники нічого не розкажуть, а ось ті люди, які були у нас волонтерами, друзями музею, вони очевидці, вони розповіли, що, дійсно, це сталося. Приміщення, дійсно, потребувало ремонту», – зазначила Кочерга.

За її інформацією, з початку лютого музей був закритий на ремонт, офіційно – до кінця 2017 року.

На сайті музею інформації про реконструкцію немає, телефони для зв’язку недоступні.

Джерело: zaxid.net
Розділи: Туристичні новини

15 серпня

Інші дати
Володимир Беклемішев
1861 –  російський та український скульптор, педагог, автор пам’ятників Т. Шевченку, П. Чайковскому та ін.
Розгорнути
Народився Григорій Ґалаґан
(1819, с.Сокиринці, Чернігівська область - 1888) — громадський діяч, українофіл, меценат, представник відомого козацько-старшинсько роду Ґалаґанів. У родовій садибі в Сокиринцях створив своєрідний центр українського культурно-господарського руху. Засновник Прилуцької чоловічої та жіночої гімназій, ремісничих училищ, колегії Павла Галагана у Києві, що стала одним із провідних навчальних закладів того часу.
“Пройдімося просторим садибним парком: його прикрашають альтанки, павільйони, мавзолеї, мости. Увійдімо в будинок: його зали заповнені старовинними предметами меблів, портретами, зброєю; вітрини переповнені фарфором, сріблом. …За всієї маси мистецьких скарбів, якими володіють Сокиринці, вони зберігаються, одначе, в ідеальному порядку. Будинок, парк, усі колекції, все має на собі відбиток турботливого — більше! любовного ставлення до старовини рідної й мистецької. От якби так зберігалося багато наших маєтків, що гинуть у глушині…”. (Георгій Лукомський про садибу Георгія Галагана в Сокиринцях)
Розгорнути