chrome firefox opera safari iexplorer

Пропонуємо оцінити рекламу Євро 2012 для українців за 8 млн гривень

24 листопада 2011 о 15:24

Загальновідомий "Центр комунікацій «Україна-Всесвіт» 9 листопада за результатами тендеру уклав угоду вартістю 8,15 млн грн. з ТОВ "ТД «Дельта-Інвест» на проведення рекламної компанії в друкованих засобах масової інформації, радіо та інтернет-ЗМІ про підготовку та проведення в Україні Євро-2012.

Реклама  мала бути розміщена в жовтні-грудні 2011 року у найбільш рейтингових друкованих ЗМІ про підготовку та проведення в Україні Чемпіонату Європи з футболу.

До таких в конкурсній документації віднесли газету «Сегодня» та видання УМХ – "Теленеделя", «Комсомольська правда», «Кореспондент», «Форбс», «Фокус», «Агрументи і факти», «Телескоп» та інші.

«Фактично йдеться про зловживання бюджетними коштами і підтримку «братських» структур та медіа, оскільки цілком очевидно, що є марнотрацтвом розміщувати рекламу в українських ЗМІ про те, що Україна є привабливою для інвесторів в той час, коли треба робити все, щоб вона справді стала привабливою і переконувати в цьому іноземних інвесторів через іноземні ЗМІ», — наголосив у своєму коментарі Віце-спікер ВРУ Микола Томенко.

Як бачимо, іншого чекати й не довелося. Без сумніву, журі конкурсу обрало «найдостойніших».  До слова, серед списку видань немає жодного україномовного.

Як відомо, першими провальними ластівками рекламної кампанії України до Євро 2012 стали сумнозвісні Спритко і Гарнюня (у стилі японського аніме!!!), які були створені в рамках кампанії під гаслом «Україна = відкритість».

Покращення іміджу України за кордоном коштувало нам 100 тисяч доларів із державного бюджету. Нагадаємо, що ці образи так і не використали: МЗС, відчувши негативні настрої аудиторії, швиденько від них відмовилося.

От і сьогодні українські піарщики вирішили не відходити від старих «традицій» і зробити малоефективну, але дуже дорогу рекламу: на фото зображений будівельник, який «чекає на Євро»…

Тут виникає питання: як можна розміщувати у ЗМІ та на білбордах інформацію про те, що «нам потрібне ЄВРО і воно буде добре проведено, адже в українців ніколи не було сумнівів у необхідності проведення чемпіонату?! І чому величезні суми витрачаються ні на що, коли за менш ніж 200 днів до початку чемпіонату у нас залишаються нагальні питання, які потрібно профінансувати і вирішити?

Який «глибокий» задум виник в голові рекламщиків — теж пояснити важко. Хіба що, із суми у більш ніж 8 мільйонів гривень їм виділили «достойну» оплату.

Проте, є більш реалістичніше припущення: на рекламі до Євро вирішили зекономити, відклавши ці гроші «на чорний день» у чиюсь глибоку кишеню…

Неадекватними виглядають ці суми на фоні того, що навіть звичайні українці, які вміють тримати камеру в руках, можуть прорекламувати свою країну краще і за смішні кошти. Так, цієї осені багатьох шокував юнак, що відзняв відеоролик до Євро-2012… всього за 30 доларів. 

У свою чергу, Віце-спікер ВРУ Микола Томенко назвав такі рішення однозначно неадекватними та наголосив, що «є повним абсурдом переконувати за бюджетні кошти громадян України у позитивному ставленні до України та необхідності і важливості проведення ЄВРО».

Для довідки

З урахуванням останньої закупівлі, ДП "Центр комунікацій «Україна-Всесвіт», яке контролюється Нацагенством з питань Євро-2012 віце-прем’єра Бориса Колеснікова, цього року уклало угоди на рекламно-інформаційні заходи на загальну суму 94,51 млн грн.

«Рідна країна»

23 грудня

Інші дати
Народився Степан Тимошенко
(1878, с.Шпотівка, Сумська область – 1972) – український вчений у галузі механіки. Автор фундаментальних праць з теорії опору матеріалів, теорії пружності та коливань. Один із організаторів і перших академіків Української академії наук. Основоположник школи прикладної механіки в США.
Розгорнути