chrome firefox opera safari iexplorer

Закон про скасування техогляду запрацює через рік після прийняття

05 липня 2011 о 14:57

Закон про скасування техогляду реально запрацює чере рік-півтора після прийняття, оскільки держава не має в своєму розпорядженні достатньо станцій техобслуговування. Про це розповів голова парламентського комітету з питань боротьби з оргзлочинністю та корупцією, нардеп Валерій Бевз.

За словами Бевза, головна філософія цього закону – прибрати корупційну схему з рук правоохоронних органів, що мали монопольне право на здійснення техогляду автотранспортих засобів. Віднині ця процедура буде здійснюватися на відповідних сертифікованих станціях ТО. Утім, поки що таких станцій в країні недостатньо.

«Тут є проблема суто організаційна, управлінська. Оскільки у нас в Україні для того, щоб якісно, своєчасно, а головне без серйозних проблем для власників автотранспорту проводити техогляд, держава потребує біля 5 тисяч станцій техобслуговування, устаткованих відповідною технікою. Це є проблема. Але я думаю, на протязі року-півтора закон запрацює на повну потужність», — запевнив Бевз.

Окрім того, як зізнався депутат, в законі є ще кілька пробілів. По-перше, він не забороняє страховим компаніям змушувати автовласників проходити техогляд лише на обраних станціях ТО. А це провокує нову корупційну схему. Також, за словами Бевза, корупція може пересунутися від правоохоронців до транспортників.

«Виходячи з того, що ми сьогодні перенесли всі проблеми проведення ТО від правоохоронних органів до станцій техогляду, відповідно, і сертифікацію цих станцій будуть проводити Міністерство транспорту і зв’язку. Тут тепер ми орієнтовно будемо шукати корупційну страхову», — заявив нардеп.

Зазначимо, що депутати не схотіли врахувати поправку свого колеги Юрія Кармазіна про те, аби виключити з переліку причин для зупинки автотранспортного засобу даїшниками довідку про проходження техогляду. Тож, тепер інспектор буде «на око» визначати технічний стан вашої автівки при зупинці.

«Є закон про міліцію, його ніхто не відміняв. І тому прописати в цьому законі, як пропонував Кармазін, у яких випадках співробітник ДАІ має право зупиняти автотранспортний засіб, неможливо. Отже, за працівником ДАІ залишається право зупинити водія, якщо технічний стан його транспортного засобу викликає питання. „На око“. Іншого на жаль немає», — зазначив Бевз.

Наступне завдання для депутатів – прописати, які транспортні засоби, якого віку мають проходити ТО. Цього у прийнятому законі немає. Чітко визначені терміни проходження техогляду поки що діють лише для автотранспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі, а також для тих, які перевозять пасажирів.

10 квітня

Інші дати
Микола Касьян
1937 –  український лікар, родоначальник мануальної терапії в СРСР та Україні.
Розгорнути
Народився Віктор Близнець
(1933, с. Володимирівка Кіровоградської обл. - 1981) - український письменник. Переказав для дітей "Повість минулих літ". Автор книжок "Ойойкове гніздо", "Паруси над степом", "Древляни", "Звук павутинки", "Женя і Синько", "Як народжується стежка", "Земля світлячків", "Людина в снігах" та ін.
Розгорнути
Народився Петро Нестеровський
(1914, м. Варшава, Польща - 1998) - український драматург, театральний критик. Автор п'єс "В дорозі", "Гірська балада", кіноповісті "Юність Заньковецької". За йогго сценаріями знято фільми "Леся Українка", "Михайло Коцюбинський".
Розгорнути
Народився Святіший Патріарх Київський і всієї Руси-України Мстислав (Степан Іванович Скрипник)
(1898, м.Полтава – 1993) - український церковний діяч, Патріарх УАПЦ, Перший Святійший Патріарх УПЦ-КП.
«Наявність кількох православних церков є дійсністю під сучасну пору. Це нездоровий стан. Главам цих Церков треба зійтися і побути разом так довго, аж поки не знайдуть усього потрібного для об’єднавчого Акту. А потім, на Соборі обрати одного предстоятеля, Патріарха Київського і всієї України» (Патріарх Мстислав)
Розгорнути