chrome firefox opera safari iexplorer

Головну ялинку України «переодягають»

16 грудня 2011 о 14:06

На Майдані у Києві почали знімати гірлянди з головної ялинки країни, повідомляють у своїх сторінках на Facebook нардепи Василь Горбаль, Володимир Ар'єв та Євген Суслов.

«Проїжджав Хрещатиком. З зеленого конусоподібного шедевра сучасного мистецтва знімають гірлянди», — написав Горбаль. Нардеп жартуючи завдався питанням: «Я щось пропустив?)) Новий рік скасували ?))))».

«На Майдані ялинку вже розбирають, іграшки почали знімати. Тепер поставлять якийсь квадрат?», — пожартував Євген Суслов.

В Київській держадміністрації ТСН.ua розповіли, що ялинку роздягають для того, щоб гірлянди розвішати по спіралі.

Зараз з головної ялинки України знімають гірлянди та розвішують на ній новорічні кольорові кулі.

Зазначимо, головна 40-метрова ялинка країни, цього року штучна, через свою незвичну форму вже викликала подив киян. Мешканці столиці назвали її «ялинкою-пірамідкою» або «ялинкою в шкарпетці».

Гендиректор Тернопільської компанії «Ялинка України» (яка і встановлювала святкове дерево) Петро Ордінанг раніше заявив, що ялинка «буде дуже красива і модна, як у Європі».

 

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути