chrome firefox opera safari iexplorer

В Україні підвищили мінімалку і прожитковий рівень на 20 грн

02 квітня 2012 о 11:42

З 1 квітня 2012 року в Україні підвищився рівень мінімальної зарплати й прожиткового мінімуму. Відповідна норма передбачена в законі про державний бюджет на 2012 рік.

Так, з 1 квітня мінімальна зарплата зросте на 21 грн. і складе 1094 грн. Погодинний розмір мінімальної зарплати становитиме 6,56 грн.

Суми прожиткового мінімуму з 1 квітня складуть: для дітей до 6 років — 911 грн. (зростання — на 18 грн.); дітей від 6 до 18 років — 1134 грн. (22 грн.); для працездатних осіб — 1094 грн. (21 грн.); для осіб, які втратили працездатність — 838 грн. (16 грн.); загальний показник - 1037 грн. (на 20 грн.).

Нагадаємо, чергове підвищення мінімальної зарплати і прожиткового мінімуму планується з 1 липня.

6 жовтня

Інші дати
1975 – «Динамо Київ» стала володарем Суперкубка УЄФА
Перемога здобута під керівництвом Валерія Лобановського (6 січня 1939, м.Київ - 2002) — видатного радянського та українського футболіста і тренера.
Розгорнути
Народилася Олена Курило
(1890, м. Слонім, нині - Білорусь – 1946) - український мовознавець, педагог. В 1918 році створила підручник української граматики для дітей, що більше десяти разів перевидавався. Працювала над розробкою української термінології.
Розгорнути
Народився Іван Кочерга
(1881, м. Носівка, Чернігівська область – 1952) – українського драматурга. Автор драматичних поем «Свіччине весілля» та «Пророк», романтичної драми «Ярослав Мудрий», філософської драми «Майстри часу».
Розгорнути

Новини Дивитися всі