chrome firefox opera safari iexplorer

Українські фан-зони до Євро обійдуться у більш ніж 20 мільйонів

10 травня 2012 о 13:57

На організацію двох найкрупніших фан-зон Києва та Харкова під час Євро-2012 буде витрачено 2 млн євро.

Про це в інтерв’ю Інформаційному центру «Україна-2012» повідомив куратор проекту Вілен Матвєєв.

«Загальні витрати на дві фан-зони перевищать 2 млн євро. Жодних вимог щодо фінансування нам не висували,  однак бажання зробити все якнайкраще вимагає значних видатків», — пояснив фахівець.

За його словами, компанія сподівається покрити ці витрати.

«Мова не йде про надприбутки, оскільки проект для нашої компанії багато в чому іміджевий. Основні статті доходів — це продаж напоїв та їжі. Навіть, якщо ми досягнемо нульової рентабельності після завершення роботи фан-зон, за умови їх якісної роботи впродовж майже чотирьох тижнів, ми вважатимемо, що досягли успіху», — завважив пан Матвєєв.

Нагадаємо, заклади харчування зон вболівання розраховані на те, щоб забезпечити всіх бажаючих пивом, водою та їжею у достатній кількості. Планується встановлення понад 60 торгових наметів з різноманітними снеками, хот-догами, бургерами у Києві, та 40 аналогічних закладів у Харкові.

Території вболівання працюватимуть з  14:00 до 1:00 години ночі. Фан-зони будуть облаштовані понад 70 туалетами у Києві, та близько 50 у Харкові.  Такої кількості санвузлів для гостей Хрещатику у Києві та площі Свободи у Харкові не було ще ніколи. Санприміщення будуть повноцінні, підключеними до мереж центрального водопостачання та каналізації.

Розділи: Суспільство