chrome firefox opera safari iexplorer

НТКУ готова відмовитись від реклами за 10% рекламних доходів інших каналів

22 січня 2013 о 14:34

Національна телекомпанія України готова повністю відмовитися від реклами на «Першому Національному» телеканалі, у разі отримання 10% прибутків від рекламної діяльності всіх комерційних каналів України.

Про це йдеться у відкритому листі Національної телекомпанії України, текст якого мають «Коментарі».

Зокрема, коментуючи ініціативу щодо зменшення обсягів реклами на українському телебаченні, в каналі відзначили, що готові надати своїх фахівців для обговорення цього питання комітетом Верховної Ради.

При цьому в НТКУ зазначили, що питання реклами є особливо гострим для Національної телекомпанії України, яка щорічно заробляє кошти для покриття недофінансованих держбюджетом статей видатків, таких, як заробітна плата одного з найбільших штатів співробітників серед українських телеканалів, витрати на соціальну функцію, трансляцію сигналу майже на всю територію України і заробіток коштів на виробництво та інвестиції в застарілу матеріально-технічну базу.

При цьому в компанії відзначили, що у 2012 році було недофінансовано з бюджету коштів на суму 11 млн. 555,4 тис. гривень.

«Національна телекомпанія України також готова надати для розгляду комітетом Верховної Ради свою ініціативу про повну відмову від реклами в ефірі державного «Першого Національного» у разі отримання НТКУ 10% доходів всіх комерційних каналів від рекламної діяльності», — відзначили в компанії.

Як вважають в НКТУ, в разі втілення цієї пропозиції, «Перший національний» перестане конкурувати з комерційними телеканалами за рекламодавця, а глядачі отримають можливість дивитися програми каналу без перерви на рекламу.

За розрахунками фахівців, НТКУ отриманих коштів вистачить для покриття щорічного дефіциту. Також ці кошти дозволять вкласти гроші у виробництво нового, якісного, соціально орієнтованого продукту.

НТКУ також зобов´язалася «створити прозорий орган для контролю за витратами коштів, отриманих від рекламних доходів комерційних каналів».

У НТКУ сподіваються, що ці пропозиції зацікавлять представників комітету та представників українських телеканалів і приведуть до широкого обговорення цієї пропозиції в суспільстві, медіа-співтоваристві та профільних органах державної влади.

Нагадаємо, раніше голова парламентського комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко запропонував зменшити тривалість реклами на ТБ, зазначивши, що «в Україні тривалість реклами — одна з найбільших у світі».

Розділи: Суспільство

22 травня

Інші дати
Микола Гринько 
1920 – український кіноактор. Фільми: «Тарас Шевченко», «Андрій Рубльов», «Солярис», «Ати-бати, йшли солдати…», «Двадцять днів без війни», «Сталкер», «Ярослав Мудрий», «Пригоди Буратіно» та ін.
 
 
Розгорнути
Народився Марко Кропивницький
(1840, с. Бежбайраки, Кіровоградська область – 1910) — український письменник, драматург, театральний актор. З ім’ям М. Кропивницького пов’язані створення українського професійного театру й наступний етап розвитку реалістичної драматургії.
Розгорнути
Народився Федір Кричевський
(1879, м. Лебедин, Сумська область – 1947) — український художник і педагог, заслужений діяч мистецтв УРСР. Один з засновників і перший ректор української Академії образотворчого мистецтва.
Розгорнути
Народився Микола Олялін
(1941, Росія – 2009), український актор, кінорежисер. Народний артист України.
«Як умру, то поховайте Мене на могилі Серед степу широкого На Вкраїні милій. Щоб лани широкополі, І Дніпро, і кручі Було видно, було чути, Як реве ревучий. (Тарас Шевченко)
Розгорнути
Народився Микола Грінько
(1920, м. Херсон – 1989) - український радянський актор. Знаний багатьма поколіннями за роль тата Карло в фільмі-казці «Пригоди Буратіно».
Розгорнути