chrome firefox opera safari iexplorer

НТКУ готова відмовитись від реклами за 10% рекламних доходів інших каналів

22 січня 2013 о 14:34

Національна телекомпанія України готова повністю відмовитися від реклами на «Першому Національному» телеканалі, у разі отримання 10% прибутків від рекламної діяльності всіх комерційних каналів України.

Про це йдеться у відкритому листі Національної телекомпанії України, текст якого мають «Коментарі».

Зокрема, коментуючи ініціативу щодо зменшення обсягів реклами на українському телебаченні, в каналі відзначили, що готові надати своїх фахівців для обговорення цього питання комітетом Верховної Ради.

При цьому в НТКУ зазначили, що питання реклами є особливо гострим для Національної телекомпанії України, яка щорічно заробляє кошти для покриття недофінансованих держбюджетом статей видатків, таких, як заробітна плата одного з найбільших штатів співробітників серед українських телеканалів, витрати на соціальну функцію, трансляцію сигналу майже на всю територію України і заробіток коштів на виробництво та інвестиції в застарілу матеріально-технічну базу.

При цьому в компанії відзначили, що у 2012 році було недофінансовано з бюджету коштів на суму 11 млн. 555,4 тис. гривень.

«Національна телекомпанія України також готова надати для розгляду комітетом Верховної Ради свою ініціативу про повну відмову від реклами в ефірі державного «Першого Національного» у разі отримання НТКУ 10% доходів всіх комерційних каналів від рекламної діяльності», — відзначили в компанії.

Як вважають в НКТУ, в разі втілення цієї пропозиції, «Перший національний» перестане конкурувати з комерційними телеканалами за рекламодавця, а глядачі отримають можливість дивитися програми каналу без перерви на рекламу.

За розрахунками фахівців, НТКУ отриманих коштів вистачить для покриття щорічного дефіциту. Також ці кошти дозволять вкласти гроші у виробництво нового, якісного, соціально орієнтованого продукту.

НТКУ також зобов´язалася «створити прозорий орган для контролю за витратами коштів, отриманих від рекламних доходів комерційних каналів».

У НТКУ сподіваються, що ці пропозиції зацікавлять представників комітету та представників українських телеканалів і приведуть до широкого обговорення цієї пропозиції в суспільстві, медіа-співтоваристві та профільних органах державної влади.

Нагадаємо, раніше голова парламентського комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко запропонував зменшити тривалість реклами на ТБ, зазначивши, що «в Україні тривалість реклами — одна з найбільших у світі».

Розділи: Суспільство

4 лютого

Інші дати
Галина Кальченко
1926 –  український скульптор. Найкращі роботи: пам’ятники Лесі Українці в Києві та Ялті, М. Леонтовичу в Тульчині, П. Гулаку-Артемовському в Городищі, І. Котляревському та М. Заньковецькій у Києві.
Розгорнути
Тимофія-напівзимника
Якщо схопиться хурделиця, то весь тиждень буде негожий; коли ж опівдні усміхнеться сонце, то закличе в гості ранню весну
Розгорнути
Народився Сидір Мидловський
1885 –  український і польський психолог, лікар, психоаналітик та філософ, який своїми численними статтями і фундаментальними працями створив підвалини психології виховання, персонології, розвив вчення психоаналізу, чим створив ґрунтовну для свого часу наукову теорію особистості в Україні та Польщі, яка не втратила своєї цінності і в наші дні.
Розгорнути
Народився Климент Квітка
(1880, Київ – 1953) - український музикознавець-фольклорист, чоловік Лесі Українки. Зібрав понад 6000 народних пісень.
По діброві вітер виє, Гуляє по полю, Край дороги гне тополю До самого долу. Стан високий, лист широкий Марно зеленіє, Кругом поле, як те море Широке, синіє. (Українська народна пісня)
Розгорнути
Народився Степан-Максим Балей
(1885, с. Великі Бірки Тернопільська область – 1952) – український і польський психолог, педагог, філософ.
Розгорнути