chrome firefox opera safari iexplorer

Пейзажна алея набуде продовження (фото)

11 січня 2013 о 13:28

Творчий дует у складі Костянтина Скритуцького та Федора Баландіна у ці післяноворічні дні завершує працю над новим масштабним проектом – тематичним дитячим майданчиком, що стане продовженням Пейзажної алеї, одного з улюблених місць відпочинку киян.

«Два світи» — таку назву дали митці своєму новому дітищу. Перший зі світів населяють персонажі, що їх важко назвати позитивними: Варан, Павук, Скорпіон і Черепаха.

Всі вони символізують негативні сторони невпорядкованої економіки: хабарництво, контрабанду, ухиляння від сплати податків. Річка-Гривня відділяє цей світ від іншого.

Тож із їхнього хижого і несправедливого світу відвідувачі зможуть через Місток Закону потрапити до Другого світу, справедливого і чесного, в якому твердо стоять Крани Добробуту, де багато гарних яскравих фруктів і навіть із заводського димаря замість брудного диму здіймається угору клумба-квітник. Проект здійснено за ініціативи Національного Банку України.

Відкриття нового об’єкта відбудеться в понеділок 14 січня. Дорослим і малим гостям буде представлено також віршований путівник по Двох світах, автором якого став поет Олександр Ірванець.

Таким чином центр столиці збагатиться іще одним цікавим і нестандартним місцем для прогулянок та відпочинку.

Фото  — Федора Баландіна

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути