chrome firefox opera safari iexplorer

У столиці почали встановлювати інноваційні смітники

16 січня 2013 о 14:05

У Голосіївському районі столиці почали встановлювати інноваційні смітники, які не горять, не смердять і значно дешевші, ніж їхні попередники.

Про це повідомляє муніципальний канал «Київ».

Нові контейнери для сміття заглиблені у ґрунт на 2, 5 м, оточені бетонною камерою з антивандальними корпусом. Сміття з них забирати дешевше, бо не треба залучати людський ресурс – усе автоматизовано і керується за допомогою дистанційного пульта.

Директор компанії сміттєперевізника Микита Громико переконує, що така технологія на чверть ефективніша й дешевша.

«Якщо ми говоримо про найбільший контейнер, це 5 кубічних метрів. Близько тонни відходів. Уявіть собі, тонна відходів сама на себе давить. Відповідно, в 1 кубометрі, за який ЖЕК платить нам, як організації, що вивозить сміття, значно більше відходів, ніж у наших конкурентів. Тому й економія», — сказав Громико.

Контейнери герметичні – них не можуть проникнути гризуни, собаки та безхатченки. Сміття тут ділять на три фракції. Єдина поки проблема –  привчити усіх мешканців їх розділяти.

Щоправда, поки таких контейнерів у місті лише близько 50-ти. У Голосіївському районі організація обслуговує три будинки, як пілотний проект.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути