chrome firefox opera safari iexplorer

Дизайнерка створила футболку «Серце-мітинг», присвячену Майдану

28 січня 2014 о 18:51
Журнал Harper's Bazaar Ukraine опублікував спецпроект «Наші серця», для якого дизайнерка Маша Рева виготовила футболку з принтом «Серце-мітинг», присвячений протестним подіям в Україні.

«Проект „Наші серця“ був присвячений тому, що ми (дизайнери — прим.авт.) зараз переживаємо. З самого початку я приходила на мітинги на Майдан і малювала людей. А одного разу намалювала велику людину, що складається з маленьких чоловічків, і таке ж складене серце як символ солідарності. Плакати з цими зображеннями я виклала у відкритий доступ, і їх могли роздруковувати і приносити з собою всі бажаючі», — розповіла «УП.Життя» Рева.

За словами Маші, після того, як вона опублікувала своє фото у футболці з серцем у себе в Facebook, їй відразу стали писати люди з проханням замовити таку футболку.

«Тепер частина прибутку від куплених футболок піде на допомогу Майдану», — сказала дизайнер. Подробиці з'являться у неї на сторінці.

До речі, це не перший арт-проект, присвячений Майдану, в якому взяла участь Маша. У грудні вона створила маску на обличчя для міжнародного журналу Dazed and Confused, хоча тоді ще не знала, наскільки ця тема виявиться актуальною трохи пізніше.

«Спочатку ми хотіли цими масками показати, що ми думали з приводу того, що відбувається, але поступово вони обросли додатковими смислами, як і взагалі все, що з'являється на Майдані», — каже Маша Рева.

 

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути