chrome firefox opera safari iexplorer

Київський метрополітен закриває каси через людський фактор

04 вересня 2014 о 18:00

Київський метрополітен збирається до кінця року впровадити автоматизовану систему оплати проїзду, в рамках програми припинена робота кас на станціях “Деміївська” і “Голосіївська”. Про це йдеться в повідомленні прес-служби метрополітену 

“Ми постійно отримуємо скарги на людський фактор при оплаті за проїзд. Для пасажирів – це довгі черги, для підприємства – можливості маніпуляцій з жетонами і певні зловживання”, – заявив начальник метрополітену Віктор Брагінський.

За його словами, до кінця року підприємство має намір максимально використовувати автоматизовані засоби оплати проїзду та унеможливити будь-які корупційні складові в цьому секторі.

Для оплати разових поїздок пасажирів станцій “Деміївська” і “Голосіївська” зможуть користуватися автоматами з продажу жетонів. Користувачі багаторазових карток матимуть можливість поповнити їх у спецтерміналах. Проїзні квитки реалізовуватимуться у касах інших станцій метрополітену.

Джерело: ПІК
Розділи: Суспільство

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути