З 1 листопада «Укрзалізниця» починає оптимізацію залізничних маршрутів — у поточному місяці відомство скасує 23 поїзди і змінить графіки руху 13 щоденних поїздів. Про це пише "Комерсант-Україна".
За задумом керівників відомства, нововведення дозволять уникнути збитків на маршрутах, які не заповнюються пасажирами. Представники профспілок побоюються, що скасування поїздів призведе до скорочення робочих місць, і готові влаштувати всеукраїнський страйк.
Про намір провести оптимізацію залізничних маршрутів в «Укрзалізниці» заявили вчора. За даними прес-служби відомства, цього року був проведений аудит пасажиропотоку, який, зокрема, показав, що поїзди далекого прямування пасажири часто використовують як приміські. «Курсує безліч складів, де кількість пасажирів, які прямують від початкової до кінцевої станції, становить 10%. За результатами аудиту графік руху поїздів був вдосконалений. Зокрема, до кінця 2011 року будуть скасовані 23 поїзда», — вказується в повідомленні прес-служби.
У розпорядженні видання опинився список поїздів, які будуть скасовані. Зокрема, з 1 листопада перестануть ходити поїзда Сімферополь-Чернігів, Хмельницький-Київ.
З 8 листопада будуть скасовані маршрути Знам'янка-Шевченко-Москва, Львів-Адлер, Львів-Вроцлав, Маріуполь-Львів, Маріуполь-Липецьк.
Протягом листопада також перестануть діяти маршрути Київ-Астана, Харків-Уфа, Харків-Липецьк, Харків-Калінінград, Харків-Мурманськ.
Крім іншого, перевізник змінить маршрути 13 щоденних поїздів. За новим розкладом — через день — курсуватимуть, зокрема, потяги N396/395 Одеса-Київ, N4 / 3 Київ-Москва, Жмеринка-Москва, N623/624 Київ-Кам'янець-Подільський, Ковель-Москва, Івано-Франківськ-Київ , N360/359 Львів-Київ і Чернівці-Львів. При цьому в УЗ припускають, що той чи інший маршрут може бути відновлений у разі підвищення попиту на нього, наприклад в період свят.
В якості альтернативи пасажирам пропонується скористатися іншими поїздами, що йдуть в потрібному напрямку. Крім того, незабаром з'являться «швидкісні поїзди». "До Євро-2012 в експлуатацію будуть введені нові поїзди, які будуть розвивати швидкість до 160 км / ч. Пасажиру буде набагато зручніше провести в новому поїзді 3-4 години, ніж їхати з Києва, наприклад, до Львова чи Харкова 12-14 годин ", — заявив начальник головного пасажирського управління УЗ Олександр Іванько.