Без перебільшення Team Ukraine racing with Ferrari сенсаційно почала свій сезон з перемоги в класі GTC на 1-му етапі Європейської Серії Ле Ман ELMS, який проходив у британському «Сільверстоуні»!
Як зазначає прес-служба Team Ukraine racing with Ferrari, команда в цьому році зробила крок вгору по спортивній ієрархії гонок на витривалість. Українська команда дебютує в серії ELMS, яка є останньою сходинкою перед Чемпіонатом Світу на витривалість WEC. На вершині світу эндуранс етапи тривають 6 годин, тоді як у ELMS це 4 години. Примітно, що якщо в етапі Чемпіонату Світу заявилося 27 машин, то пелетон Європейської Серії Ле Ман налічував 38 учасників! Більше того, саме клас GTC, в якому виступає Team Ukraine, виявився наймасовішим — 14 екіпажів.
Вже на тренуваннях, нехай і стараннями нового українського легіонера Алессандро П'єр Гвіді, «жовто-блакитна» Ferrari спочатку була 5-ю у своєму класі, а потім і зовсім першою. У кваліфікації Алессандро, який має чималий досвід за кермом цієї машини, показав 2-е час, поступившись лише 0,177 секунди іншому італійцю — Луці Персиани, але випередивши Олів'є Беретту, причому обидва суперника захищають російські кольори команди SMP Racing. Позаду залишилися не тільки майже всі однокласники, але і кілька екіпажів з більш старшого і потужного класу LMGTE.
Дебют гонки видався насиченим на події. З-за відмови техніки на старт не вийшли володарі поула, проте несподівано з 5-го (фактично 4-го місця на 1-е виривається Грегуар Демустье на McLaren. Андрій Круглик, якому була довірена сама відповідальна частина гонки — старт і перша зміна, — не став ризикувати, але через 20 хвилин відновив справедливість, вийшовши в лідери класу GTC. Більш того, ще через пару хвилин з'ясувалося, що Демустье повинен відбути покарання за фальстарт...
Однак після цього легкого життя в українця не вийшло. Незабаром в його дзеркалах заднього виду з'явилася інша російська Ferrari під управлінням Олів'є Беретти. Варто нагадати, що на рахунку цього ветерана 18 стартів у легендарних «24 годинах Ле Мана» з яких 6 перемог у класах GT, а також два чемпіонські титули FIA GT. Олів'є зміг випередити українця, більш того, незабаром Андрія почав відверто стримувати інший пілот SMP Racing Сергій Злобін, машина якого відповідає старшому класу LMGTE! Тим не менш, Круглик зміг випередити суперника, втративши на цьому близько 5 секунд.