chrome firefox opera safari iexplorer

Семінар-практикум «Створення креативного продукту. Крок перший — ідея»

Дата події:03 квітня 2014 о 10:00
Місце події:Музей-квартира Павла Тичини в м. Києві
Більше про подію:

Музей-квартира Павла Тичини в м. Києві спільно з ГО «Культурний проект» та НЦ МАН України проводить семінар-практикум, який відбудется 3 квітня 2014 року. Початок о 10.00.

Попередній практикум «Сам собі маркетолог: як діяти сьогодні, щоб залишатися актуальним завтра» мав на меті допомогти кожному його учаснику знайти свою родзинку в роботі й таким чином пожвавити музейне, культурно-мистецьке життя, захопити у його вир нову аудиторію, зробити культурне середовище радісним і цікавим.

Однак, ставши один раз на шлях удосконалення, зупинки та уповільнення не бажані, бо вони рівноцінні втраті позицій, здобутих попередньою діяльністю. Також кожен з нас замислювався над тим, що міркуючи про осучаснення своєї діяльності, відчувається брак навичок, прикладів яким чином підтримати, продовжити, утримати вже початий шлях власного удосконалення.

Ми, музейна громада, зовсім не маємо знань у питанні підходів до ідеї створення нового, новітнього музейного продукту і саме це призводить до того, що часто просто боїмося ставити перед собою мету створення чогось нового. Ми відчуваємо, що якісь фактори та умови виступають гальмівними на шляху нашого наближення до потенційної аудиторії, але не завжди віддаємо собі звіт у тому, що ці умови є до великої міри штучними і надуманими, а істинною проблемою є наше незнання: як знайти свою «нішу», з чого і як може народитися нова ідея, як правильно створити креативний музейний продукт, який привабить увагу спільноти.

Аби подолати кожному з нас власні невпевненості та стати на шлях осучаснення життя наших закладів культури (а мова може йти як про музеї, так і про бібліотеки, будинки культури), ми пропонуємо разом навчатися у фахівців-рекламників та у тих колег, хто вже став на шлях кардинального осучаснення й готовий навчити цьому інших.

Семінар-практикум складатиметься з двох частин: лекційної та практичної.

У лекційній частині своїм досвідом ділитимуться:

Наталія Жеваго – засновник та керівник ГО «Культурний проект», організації, що здійснює освітні програми у сфері візуального мистецтва. Тема лекції: «Культурний продукт: шлях від ідеї до втілення»; 10.00 – 11.30

Юлія Колесник – спеціаліст з івентної та рекламної діяльності, піар-менеджер шоубізнесу.
Тема лекції: «Розробка креативної ідеї та концепції»; 11.30-12.30

Перерва на каву/чай — 12.30 — 12.45

Тетяна Сосновська – директор Літературно-меморіального музею-квартири Павла Тичини в м. Києві.
Тема лекції: «В чому сенс креативної ідеї культурного (музейного) продукту?»; 12.45 – 13.45

Перерва на каву/чай (для бажаючих – обідня перерва) – 13.45 – 14.15

Оксен Лісовий — диктор Національного центру «Мала Академія наук».
Тема лекції: «Орієнтування на молодіжну аудиторію – запорука успішності цікавої ідеї»; практичні пропозиції допомоги НЦ «МАН» для музейних закладів; успішність співпраці закладів культури та НЦ «МАН»; 14.15 – 15.15

Практична частина: навички просування свого культурного продукту в мережі інтернет та у ЗМІ. 15.15 – 17.00 з перервою на каву/чай

Для повноцінного отримання навичок бажано буде до семінару створити сторінки своїх музеїв в соціальних мережах (якщо їх іще немає) та (бажано) сайт-візитівку. В разі необхідності допомоги – просимо звертатися до музею-організатора.

Практичну частину проведуть: Юлія Коваленко, Тетяна Сосновська, Леся Гасиджак, Валентина Єфімова.

Для участі в семінарі-практикумі необхідно представникам музеїв до 31 березня 2014 року зареєструватися на сайті музею в коментарях до повідомлення чи за телефоном 044-234-43-27, та сплатити на розрахунковий рахунок музею організаційний внесок у розмірі 100 грн. на р/р 35422201022374 код ЕДРПОУ 24511425 банк платника ГУ ДКСУ у м. Києві МФО 820019 з формулюванням «участь у семінарі-практикумі».

До участі в семінарі можуть долучатися не лише музейні працівники. Кількість учасників обмежується 20-ма особами.

Реєстрація за адресою: http://tiny.cc/ic71cx

29 червня

Інші дати
Міжнародний день тропіків
На тропічні регіони припадає 40% всієї території світу, приблизно 80% біологічних видів планети, значна частина її мов і культур. У тропіках проживають більше 800 мільйонів чоловік. І хоча тропічні країни досягли значного прогресу, вони, як і раніше, стикаються з різноманітними проблемами.
Розгорнути
Народився Іван Черняховський
(1906, м. Умань, Черкаська область – 1945) – радянський військовий діяч, генерал армії. Командуючий військами 3-го Білоруського фронту.  
Розгорнути
Народився Тадей Маєрський
(1888, м.Львів – 1963) – український композитор, піаніст, педагог. Автор симфонічних, камерно-інструментальних, вокальних творів, музики до вистав.  
Розгорнути
1945 – підписання Договору між СРСР та Чехословаччиною про входження Закарпатської України до складу УРСР
Цікаво відзначити, що підписання цієї угоди відбулося без якої-небудь участі українських дипломатів і представників Закарпатської України, хоча формально текст угоди складався також і українською мовою.  
Ні, цей народ із крові і землі Я не віддам нікому і нізащо! Він мій, він я, він – світ в моїм чолі, Тому життя його і ймення не пропащі. (Микола Вінграновський)
Розгорнути

Новини Дивитися всі