4 листопада у Києві відбулася презентація нового логотипа України, присвяченого чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Також були представлені промо-ролики про країну, які присвячені майбутній континентальній першості.
В основі ідеї логотипа — один з найвідоміших українських символів — квітка соняшника. За задумом авторів, цей знак передає образ країни, наповнений теплом, любов'ю і гостинністю.
Перед розробниками логотипа було поставлене завдання створити унікальний знак країни, що включає в себе слово Україна і асоціативний елемент. Ця робота була відібрана в ході конкурсу серед 300 претендентів. Новий логотип буде використовуватися для формування позитивного іміджу України за кордоном, в тому числі на сувенірній та друкованій продукції, яку будуть реалізовувати під час Євро-2012.
За словами віце-прем'єр-міністра України з питань Євро-2012 Бориса Колеснікова, будь-який український приватний підприємець може використовувати логотип для нанесення на сувенірну продукцію. «Це подарунок малому бізнесу», — сказав він.
Крім того, Борис Колесніков представив сьогодні промо-ролик «Ввімкни Україну», який буде транслюватися на провідних європейських телеканалах і присвячений проведенню Євро-2012.
Віце-прем'єр уточнив, що перший показ ролика відбудеться на телеканалі «Eurosport» 16 листопада. Всього ж, за його словами, планується зняти «мінімум 5-6 подібних промо-роликів для трансляції на телеканалах «Eurosport», «Euronews» i «BBC».
Цей ролик був створений для формування позитивного іміджу країни напередодні Євро-2012.
«Україна в цьому випадку рекламує себе як країну, яка прийме Євро-2012. УЄФА ж з 8 червня 2011 року буде рекламувати вже сам турнір Євро-2012», — заявив Борис Колесніков.
Він також уточнив, що робота над роликом проходила з 12 жовтня до 1 листопада. Режисером став український спеціаліст Юліан Улибін, оператором — німецький фахівець Торстен Ліпсток.