chrome firefox opera safari iexplorer

Кабмін змусить інтернет-магазини підняти ціни

28 грудня 2011 о 10:53

Правила роботи на ринку он-лайн торгівлі можуть суттєво змінитись, а третина інтернет-магазинівзакритись. Ті ж, що залишаться — значно підвищать ціни.

Такі наслідки, за прогнозами експертів, може мати прийняття депутатами законопроекту «Про торгівлю» ініціатором якого є Кабінет міністрів.

Зокрема, автори документу зобов'язують кожен інтернет-магазин мати офіційний офіс, куди б могли звертатися і покупці, і перевіряючі органи.

Нові правила торгівлі, які хочуть втілити в життя урядовці, також передбачають запровадження додаткової звітності для бізнесу та посилення «каральної» ролі управління з захисту прав споживачів.

Із цим категорично не погоджується генеральний директор Української Асоціації торгівлі Ігор Кишко: «Ми не знаємо, як позбутися наявної звітності. А тут нова. І у разі помилок передбачені величезні штрафи».

Дрібні підприємці, які займаються дистанційною торгівлею, якщо зможуть дозволити собі витрати і на відкриття офісу, і на бухгалтера, який повинен буде займатися додатковою звітністю, підвищать ціни на товари мінімум на 10%. Не виключено, що третина «віртуалів» зникнуть з ринку.

Як повідомлялось, на сьогоднішній день 8% українців купують товари та послуги через Інтернет. У свою чергу, соціологи прогнозують, що до 2020-го року вже кожен другий українець стане постійним клієнтом онлайн-магазинів.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути