chrome firefox opera safari iexplorer

Київська фан-зона Євро-2012 буде найбільшою у Європі

09 грудня 2011 о 10:57

Київська фан-зона Євро-2012 буде найбільшою не лише в Україні, а й у Європі. Про це повідомив заступник голови КМДА Анатолій Голубченко.

«Для того, щоб робота з організації головного місця дислокації футбольних фанів була проведена якісно, ми провели конкурс, який виграло ТОВ „Холідей Сервіс“. Це компанія, яка має великий досвід в організації та проведенні масових заходів. Тож тепер, спільними зусиллями, ми розпочнемо вже конкретну реалізацію наших задумів та вимог УЄФА стосовно майбутньої фан-зони Києва», - розповів Голубченко.

За словами начальника Головного управління підготовки та проведення Євро-2012 Тетяни Слишик, фан-зона вміщуватиме понад 70 тисяч уболівальників.

Крім того, планується, що основні входи до неї будуть з боку Бессарабської площі та метро Хрещатик, також передбачені запасні виходи по всьому периметру фан-зони.

«На її території встановлять 3 великі екрани, один з яких буде розміром 140 м кв, інші два – по 80 м кв. Крім того, у фан-зоні встановлять 76 палаток, де вболівальники зможуть харчуватися.

Буде передбачена VIP-зона, а також місця, відведені для інвалідів і представників ЗМІ. Працюватиме фан-зона з 12 години дня до опівночі. Орієнтуватися гостям столиці у фан-зоні допомагатимуть 300 волонтерів», – розповіла Слишик.

До того ж, у фан-зоні буде детально розписано розважальну програму та розклад трансляції матчів.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути