chrome firefox opera safari iexplorer

В Україні з'явився власний аналог «Єралашу»

19 грудня 2011 о 10:05

Український Єралаш знімають у Дніпропетровську. Вітчизняний прототип має назву Перерва. Майже всі ролі в журналі виконують дітлахи. Проте зйомки проводять завдяки батькам молодих акторів — вони і автори ідеї, й меценати, і продюсери. Це некомерційний проект зі створення дитячого гумористичного кіносеріалу.

Еліна Шкута  — вихованка дитячої студії телебачення і акторка  серіалу «Перерва». Каже на сцені грає — саму себе.

Молоді актори не вчать текст завчасно, режисери переконані — у дітей краще виходить імпровізувати. Найменшій акторці – лише чотири роки і вона вже знає, чого хоче від життя.

Серіал «Перерва» розповідає про життя підлітків, які вчаться в елітній школі вишуканих мистецтв. Зараз  працюють над другим сезоном.  На знімальному майданчику – близько двадцяти дітей, кілька дорослих акторів, оператор, режисер, звукорежисер та освітлювач. Бюджет серіалу продюсери тримають у таємниці. Кажуть лише, що кіновиробництво дешевим ніколи не було. У влади грошей не просили, а спонсорів дитяче кіно не цікавить, тому фінансували його здебільшого батьки майбутніх кінозірок.

У кожній серії регіонального кінопродукту знімаються і зірки українського шоу-бізнесу.

Кузьма каже – в кіно знімається вперше, погодився тому ще серіал дуже нагадує йому радянський «Єралаш», про роль в якому він мріяв від самого дитинства.

На українських телеекранах серіал «Перерва» покажуть вже у жовтні наступного року.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути