chrome firefox opera safari iexplorer

У Лаврі заборонили годувати птахів

10 січня 2012 о 21:10

На території Києво-Печерської лаври розвісили таблички з забороною підгодовувати птахів.

Служителі церкви пояснюють заборону намаганням зберегти храми заповідника, пише Кievpress.net.

За словами скарбника Києво-Печерської Лаври архімандрита Варсонофія, справа в тому, що птахи, особливо голуби, шкодять позолоті храмових куполів.

«От недавно був позолочений купол Хрестовоздвиженського храму, і, якщо не перешкоджати скупченню птахів біля церкви, наша праця буде даремною. Тому на території Києво-Печерської Лаври, на площі Близьких печер і поблизу храмів з позолоченими куполами, і розміщені інформаційні таблички із проханням не годувати птахів», — сказав архімандрит.

Він додав, що заборона на годівлю голубів не поширюється на всю територію Києво-Печерської лаври.

Наприклад, біля священних джерел, розаріїв і на гостинному дворі ніхто не буде перешкоджати турботі про птахів.

Як відомо, у деяких містах світу заборона на годівлю птахів на центральних площах встановлена на міському рівні. Так, побоюючись «незручностей, пов’язаних з голубиним послідом», таке обмеження введено в Гельсінкі, Венеції, Флоренції, Сінгапурі.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути