chrome firefox opera safari iexplorer

З 27 травня скасовують близько 25% нічних потягів

14 травня 2012 о 13:57

Новий графік руху пасажирських поїздів від «Укрзалізниці» викликав критику з боку пасажирів.

Невдоволення викликано тим, що «Укрзалізниця» має намір скасувати близько 25% нічних рейсів і ввести денні, пише Українська правда з посиланням на Комерсант-Україна.

На думку експертів, УЗ не залишила пасажирам альтернативи — багато пасажирів будуть змушені їздити на денних поїздах, оскільки квитків на нічні буде не вистачати.

З введенням нових денних швидкісних поїздів в УЗ планують з 27 травня скасувати близько 25% нічних.

Зокрема, «Укрзалізниця» скасувала два з трьох нічних потягів за маршрутом Київ-Львів, в тому числі найпопулярніший поїзд N91/92, який виїжджав з Києва о 22.15 і прибував до Львова в 6.32.

Цей потяг перебував у дорозі всього 8 годин, тоді як поїзд N359/366 їхав до Львова близько 14 годин. Фактично N91/92 залишився в розкладі, але їздити він буде по маршруту N359/366 і виходити з Києва о 15.40, а прибуватиме до Львова о 4.37.

Скасування львівського поїзда викликало негативну реакцію серед інтернет-користувачів.

У свою чергу, прем'єр Микола Азаров заявив, що виступає проти скасування нічних потягів після введення денних експресів. Зокрема, прем'єр зазначив, що доручить керівництву «Укрзалізниці» не допустити скасування поїзда N91/92.

Голова профспілки Львівської залізниці Петро Дранівський зазначив, що профспілка також направила на ім'я прем'єра листа з проханням не допустити скасування поїзда N91/92.

«Решту поїздів нам не вдалося відстояти. І, наскільки мені відомо, в інших профспілок та ж ситуація. В цьому випадку УЗ не дуже злагоджено з нами працює», — зазначив він.

Як відомо, минулої п'ятниці Мінтранс опублікував експериментальний графік руху денних швидкісних поїздів Hyundai і електропоїздів подвійного струму Skoda.

В «Укрзалізниці» розраховують, що за таким графіком поїзди будуть курсувати з 27 травня по 1 вересня.

Після цього можливе корегування розкладу, а час у дорозі може бути скорочено на 15-30 хв., уточнюють в міністерстві.

Планується, що поїзд Hyundai доставлятиме пасажирів з Києва до Харкова (488 км) всього за 4 год. 25 хв. зі швидкістю понад 106 км/год (зараз — 5 ч. 40 хв.). Зі Львова до Києва (572 км) — 4 год. 55 хв. зі швидкістю понад 116 км/год проти нинішніх 6 год. 30 хв.

З Києва до Донецька (747 км) — за 6 год 30 хв. зі швидкістю понад 112 км/год (зараз — 11 год. 30 хв.).

Як розповіло джерело газети в «Укрзалізниці», прийнято попереднє рішення, що за маршрутом Київ-Львів ходитимуть три пари поїздів.

З Києва вони будуть відправлятися о 6.36, 13.21 і 18.20, а зі Львова — о 7.26, 12.19 і 18.56.

З Києва до Харкова поїзди будуть ходити три рази на день: о 6.17, 13.13 і 18.14. Назад до Києва поїзди відправлятимуться о 7.29, 12.26 і 18.45.

За маршрутом Київ-Донецьк планується також три парних поїзди, але поки відомий розклад руху тільки двох: о 7.07 і 15.56 з Києва і о 6.00 і 15.19 з Донецька. Такий розклад буде діяти вже під час Євро-2012, уточнюють в УЗ.

Вартість проїзду у вагоні II класу за маршрутом Київ-Харків буде становити від 222 грн, у вагоні I класу — від 379 грн.

Розділи: Суспільство

23 грудня

Інші дати
Народився Степан Тимошенко
(1878, с.Шпотівка, Сумська область – 1972) – український вчений у галузі механіки. Автор фундаментальних праць з теорії опору матеріалів, теорії пружності та коливань. Один із організаторів і перших академіків Української академії наук. Основоположник школи прикладної механіки в США.
Розгорнути