Тиск Антимонопольного комітету на операторів мобільного зв'язку, скоріше за все, примусить їх відмовитись від ідеї підвищувати тарифи, проте після виборів подорожчання розмов неминуче, вважають експерти. Як відомо, ціни на мобільний зв'язок в Україні зростають з весни.
У березні компанія «Київстар» підвищила майже на 30% вартість SMS-та MMS-повідомлень. Також раніше оператори повідомили, що послуга «звіт про доставку повідомлення» буде платною. З першого червня «МТС» збільшив у популярних пакетах вартість внутрішньомережевих (на 50%) і міжмережевих дзвінків (на 20%). А з 19 червня телекомунікаційна компанія «Українські Радіосистеми» (TM Beeline, входить в «Київстар») збільшує вартість відправлення SMS-та MMS-повідомлень майже у всіх тарифних планах.
Зі свого боку в АМКУ вважають, що рівень прибутковості на соціально важливих ринках, у тому числі і зв'язку, повинен відповідати рівню прибутковості населення, а за даними відомства, мобільні оператори зараз закладають дуже велику маржу. Зі свого боку оператори підкреслюють, що зміна тарифів є звичайним процесом управління бізнесом, який може призводити як до підвищення цін на окремі послуги, так і до їх зниження. Експерти вважають, що обґрунтувати причини підвищення тарифів операторам буде досить складно. Довести що-небудь АМКУ при 50%-му річному операційному прибутку (такі дані наводить ІК Concorde Capital) компаніям буде дуже важко.
Швидше за все, регулятор до осінніх виборів, можливо, і змусить гравців ринку зменшити свої розцінки, а після завершення виборчої компанії тарифи знову підуть вгору. Адже перед менеджментом мобільних операторів стоїть завдання — збільшення прибутку. І в цих умовах тарифи — єдине, за рахунок чого це можна зробити.