10% населення України, що користуються інтернетом, не мають навіть достатньої суми грошей для придбання продуктів. Про це свідчать дані результатів дослідження, проведеного по всій Україні компанією InMind.
Згідно з даними опитування, у 38% українських користувачів інтернету достатньо грошей для купівлі продуктів, 43% мають гроші на купівлю продуктів та одягу. Лише 9% українських інтернет-користувачів можуть дозволити собі придбати товари довготривалого користування, і менше 1% можуть дозволити собі купити дорогі речі.
Зазначимо також, в Україні, за даними дослідження, 17,6 млн у віці старше 15 років є регулярними користувачами інтренету. З них, 12,2 млн українців є активними користувачами. Дослідження проводилося по всій Україні протягом червня 2012 року серед аудиторії старше 15 років.