Антимонопольний комітет проводить велике розслідування на ринку рітейлу.
Про це заявив перший заступник голови Комітету Рафаель Кузьмін, йдеться у повідомленні відомства.
Комітет аналізує діяльність мереж, що працюють у Києві під брендами «АШАН», «Фуршет», «Сільпо», «Фора», «Велика кишеня», «АТБ», «ЕКО маркет», «Караван», «BILLA», «Край та Країна», «Перекрьосток», «СПАР», «NOVUS», «Бімаркет» та «Метро», на предмет дотримання вимог конкуренційного законодавства.
За словами Кузьміна, підставою для розслідування стало застосування торговельними мережами схожих механізмів, що могли призвести до економічно необґрунтованого підвищення цін на продукти харчування.
Так, ціни на молочну продукцію, макаронні вироби, соняшникову олію, крупи, м’ясо та рибу у 2011 році та на початку 2012 року підвищилися на 15-60 %.
Водночас індекс споживчих цін у Києві зріс на 13,5%.
Такі дії торговельних мереж можуть містити ознаки антиконкурентних узгоджених дій.
Як відомо, за вчинення подібних дій законодавство передбачає штрафні санкції у розмірі до 10 % доходу компаній-відповідачів.