chrome firefox opera safari iexplorer

Укрзалізниця знову «виправдовує» потяги Hyundai: цього разу винні залізничники

06 вересня 2012 о 13:08

Як повідомили УНІАН у Державній адміністрації залізничного транспорту України («Укрзалізниця»), такі висновки зроблено на підставі проведеного службового розслідування цього інциденту.

За інформацією “Укрзалізниці”, «Український експрес» перебував у справному стані, був повністю екіпірованим і підготовленим до рейсу 5 вересня. Проте електропоїзд було помилково подано в зону пошкодження контактної мережі (провисання несучого тросу в габарит струмоприймача) в районі секційного ізолятора №164 (встановлений у 1997 році) по 8-й колії станції Львів. Внаслідок заїзду в зону на електропоїзді сталася поломка струмоприймачів.

«За попередніми даними, інцидент стався з вини залізничників — працівників станції Львів. Після закінчення розслідування винуватці інциденту понесуть дисциплінарну відповідальність», — зазначає «Укрзалізниця».

За інформацією «Укрзалізниці», пасажири «Українського експресу» були доставлені до Києва альтернативним поїздом №170л «Регіональний експрес», у складі якого були 4 вагони й електровоз ЧС-8 №077.

Загальна затримка поїзда становила 1 год. 40 хв. Різниця вартості проїзду для пасажирів становить у першому класі — 191,02 гривні, в другому класі — 76,92 грн і 52,02 грн із 10% знижкою. «Пасажири вищезазначеного рейсу можуть звернутися за отриманням компенсації в претензійному порядку», — повідомляє «Укрзалізниця».

Нагадаємо, «Укрзалізниця» розробила порядок компенсації пасажирам за запізнення поїздів класу Інтерсіті+ більш ніж на 30 хвилин.

Довідка УНІАН. Поїзд категорії Інтерсіті+ (ІС+) — денний швидкісний поїзд, що курсує в прямому сполученні з маршрутною швидкістю 90 км/год. і більше при допустимій швидкості до 200 км/год.

У складі поїзда вагони з місцями для сидіння 1-го й 2-го класу. До класу ІС+ належать електропоїзди “Український експрес” виробництва Hyundai Rotem.

Розділи: Суспільство

21 травня

Інші дати
Мирон Зарицький
1889 – український математик, професор Львівського державного університету, дійсний член Наукового Товариства ім. Т. Шевченка (з 1927 р.), фундатор української математичної культури.
Розгорнути
Георгій Де-Метц
1861 –  український фізик і методист, авторитет у галузі радіоактивності, укладач першого в Україні курсу методики викладання фізики в школах.
Розгорнути
 Роман Сельський
1903 – український живописець, педагог. Роботи: «Двері», «Палуба корабля», «Натюрморт із книжкою», «Корабль Ванда» та ін.
Розгорнути
Народився Микола Пильчиков
(1857, м.Полтава – 1908) – український вчений-фізик, експериментатор, винахідник. Одним із перших розпочав вивчення радіоактивності, рентгенографії та радіоуправління, конструктор диференційного ареометра, термостата, сейсмографа.
На долині туман, На долині туман упав. Мак червоний в росі, Мак червоний в росі скупав. По стежині дівча, По стежині дівча ішло. Тепле літо в очах, Тепле літо в очах цвіло. (Василь Діденко)
Розгорнути

Новини Дивитися всі