chrome firefox opera safari iexplorer

Укрзалізниця знову «виправдовує» потяги Hyundai: цього разу винні залізничники

06 вересня 2012 о 13:08

Як повідомили УНІАН у Державній адміністрації залізничного транспорту України («Укрзалізниця»), такі висновки зроблено на підставі проведеного службового розслідування цього інциденту.

За інформацією “Укрзалізниці”, «Український експрес» перебував у справному стані, був повністю екіпірованим і підготовленим до рейсу 5 вересня. Проте електропоїзд було помилково подано в зону пошкодження контактної мережі (провисання несучого тросу в габарит струмоприймача) в районі секційного ізолятора №164 (встановлений у 1997 році) по 8-й колії станції Львів. Внаслідок заїзду в зону на електропоїзді сталася поломка струмоприймачів.

«За попередніми даними, інцидент стався з вини залізничників — працівників станції Львів. Після закінчення розслідування винуватці інциденту понесуть дисциплінарну відповідальність», — зазначає «Укрзалізниця».

За інформацією «Укрзалізниці», пасажири «Українського експресу» були доставлені до Києва альтернативним поїздом №170л «Регіональний експрес», у складі якого були 4 вагони й електровоз ЧС-8 №077.

Загальна затримка поїзда становила 1 год. 40 хв. Різниця вартості проїзду для пасажирів становить у першому класі — 191,02 гривні, в другому класі — 76,92 грн і 52,02 грн із 10% знижкою. «Пасажири вищезазначеного рейсу можуть звернутися за отриманням компенсації в претензійному порядку», — повідомляє «Укрзалізниця».

Нагадаємо, «Укрзалізниця» розробила порядок компенсації пасажирам за запізнення поїздів класу Інтерсіті+ більш ніж на 30 хвилин.

Довідка УНІАН. Поїзд категорії Інтерсіті+ (ІС+) — денний швидкісний поїзд, що курсує в прямому сполученні з маршрутною швидкістю 90 км/год. і більше при допустимій швидкості до 200 км/год.

У складі поїзда вагони з місцями для сидіння 1-го й 2-го класу. До класу ІС+ належать електропоїзди “Український експрес” виробництва Hyundai Rotem.

Розділи: Суспільство