chrome firefox opera safari iexplorer

Названо найкращі і найгірші райони Києва

16 листопада 2012 о 12:36

КМДА за підсумками осіннього місячника благоустрою назвала Печерський район Києва найкращим у столиці. На другому місці опинився Оболонський район, третє розділили між собою Шевченківський, Солом'янський і Дарницький район, четверте місце зайняв Голосіївський. П'яту позицію у рейтингу розділили Святошинський та Дніпровський, на передостанньому місці — Деснянський, аутсайдером став Подільський район.

Нинішній осінній місячник з благоустрою проходив з 24 вересня по 26 жовтня. В рамках місячника відновили сотні тисяч квадратних метрів покриття доріг і провели ремонт внутрішніх проїздів, очистили ряд водостоків і відновили освітлення на входах у житлові будинки.

Також встановили сотні дитячих і спортивних майданчиків, замінили на нові тисячі лавок і урн. Проводились роботи і щодо ремонту фасадів будівель, сходів, дверей.

Подбали і про зовнішній вигляд міста. У всіх районах столиці висадили тисячі дерев і кущів, комунальники впорядкували зелені зони і очистили берегові смуги водойм.

«Протягом цього місяця було зроблено дійсно багато. 2012 рік став роком масштабного благоустрою Києва. Ми провели реконструкцію 26 парків і скверів, створили сотні екологічних зон у житлових масивах, де висадили багато дерев і квітів, встановили лавки та освітлення. Тому багато киян отримали можливість комфортно відпочити поблизу свого будинку», — розповів перший заступник голови КМДА Олександр Мазурчак.

18 травня

Інші дати
Микола Прахов
1873 –  український художник, мистецтвознавець. Відомий у галузі декоративно-ужиткового мистецтва. Один з організаторів товариства «Київський художник».
Розгорнути
Народився Костянтин Піскорський
(1892, м.Київ – 1922) – український художник-авангардист. Автор робіт «Цивілізація», «Мечі», «Тривога», «Козак», «Біла гвардія», «Небо», «Про приторк світам іншим», «Зірка опів¬нічна», «Ідол», «Планета», «Біометр життя».
«У творчості Костянтина Піскорського дивовижно переплетені символізм і футуризм, космічна безмірність і енергія вольового художнього жесту, архаїчна містика та новітній європейський раціоналізм». (Дмитро Горбачов).
Розгорнути