Фахівці NASA визначили в Україні місця з найсильнішою енергетикою

07 грудня 2012 о 09:35

Фахівці NASA — Адміністрації з аеронавтики та космонавтики США — за допомогою супутникового сканування Земної кулі виявили на ній місця з найбільшим енергетичним впливом на людину.

Список світових «лідерів» очолили американські Гранд Каньйон та національний парк Йеллоустоун. Серед інших — Старе місто в Празі, пагорб Монмартр у Парижі та площа навколо Собору Святого Петра у Ватикані, пише Україна молода.

На території України енергетично сприятливими виявилися дендропарк «Софіївка», озеро Синевир і заповідник Асканія–Нова. Однак, їх за своїм енергетичним рівнем випереджає Коктебель у Криму.

Це селище, розташоване біля підніжжя згаслого вулкана Кара–Даг, відоме своєю тисячолітньою історією, аж «світиться» на знімках iз супутника. Саме вулкан є джерелом випромінювання енергії, яка своїм позитивним впливом упродовж століть, очевидно, привертала в цю місцину численних поселенців. Тут були скіфи, сармати, греки, римляни, татари, слов’яни. Протягом останніх ста років це місце приваблювало до себе прихильників езотеричних вчень, поетів, художників та інших творчих особистостей.

Утiм, енергетика Кара–Дагу помітна не тільки з космосу — схоже, що її «відчувають» і рослини: навколо вулкана чудово почуваються понад 300 видів рослин, причому деякі з них є унікальними у світі. От і вино, яке робили з мiсцевого винограду ще стародавні греки, має характернi тільки для нього колiр та смак. Фахівці пов’язують це з вулканічною природою ґрунтів та особливостями клімату. Проте можливо, що до виноградної лози «перетікає» ще й помітна з космосу енергія Землі. Та сама, що вже накопичена у півмільйоні пляшок винної колекції місцевого винзаводу.

Втім, іншим «маяком» Коктебеля може слугувати ще й найбільший у Європі, помітний із космосу, «мадерний майданчик», на якому під сонцем дозріває в бочках знамените вино. Так що не коньяком єдиним вирізняється Коктебель!

Довідково від «Рідної країни»

Усі названі фахівцями NASA природні об’єкти України є фіналістами всеукраїнських акцій «7 чудес України» та «7 природних чудес України».

А біосферний заповідник «Асканія-Нова» за сприяння ініціатора цих акції Миколи Томенка навіть став учасником всесвітньої акції «New seven wonders of nature» («Сім нових чудес природи»), де увійшов до списку 77 природних чудес із 450 номінантів з усього світу!

24 вересня

24 вересня відзначають:
  • Міжнародний день караванника.
  • Суккот.
Аркадій Казка
1890 – український поет, педагог, музикант. Підготовлена до друку збірка «Lamentabile» («Сумливе») так і не побачила світу. Лише у 1989 р. вийшла його перша книжка «Васильки». Репресований.
Народився Роман Купчинський
(1894, с. Розгадів Тернопільської обл. - 1976) - український письменник. Автор численних маршово-похідних, героїчних, ліричних і жартівливих пісень січових стрільців ("Засумуй, трембіто", "Зажурились галичанки", "Ірчик" та ін.), а також прозових творів - хроніки стрілецьких буднів.
Народився Михайло Остроградський
(1801 – 1862), видатний український математик. Автор 40 праць з математичного аналізу, математичної фізики, теоретичної механіки. Остроградський встановив формулу перетворення інтеграла по об»єму в інтеграл по поверхні, названу його ім'ям – формула Остроградського. ЮНЕСКО у 2001 році внесла М.Остроградського до переліку видатних математиків світу.