chrome firefox opera safari iexplorer

У суботу Київський зоопарк відзначатиме свято левів

23 січня 2013 о 17:37

Київський зоопарк запрошує киян та гостей столиці на святкування Дня народження африканських левів (Геркулеса, Христини, Дарини та Вілії), яке відбудеться у суботу, 26 січня.

Саме це свято відкриє річний цикл науково-просвітницьких акцій, повідомляє прес-служба КМДА. 

Захід за участю керівництва міста розпочнеться о 12:00 біля зовнішнього вольєру левів павільйону «Острів звірів».

Окрім урочистостей, на гостей чекає цікава розважальна програма. Малюків веселитимуть аніматори у костюмах тварин. Найбільш активні учасники свята отримають призи та пам’ятні подарунки.

Для особливо допитливих відвідувачів фахівці відділу хижих тварин проведуть майстер-клас з виготовлення іграшок для левів та збагачення середовища утримання тварин. Співробітники відділу науково-просвітницької діяльності розкажуть про цікаві факти із життя левів.

Довідково

Народилися африканські леви Геркулес, Христина, Дарина та Вілія 25 січня 2009 року в одному з найстаріших зоопарків Європи – у Калінінграді. Уже 30 липня вони прибули до Київського зоопарку.

 kievcity.gov.ua

З перших днів левенята стали улюбленцями не тільки усіх співробітників зоопарку, а й більшості киян та гостей міста. Грайливі, веселі звірі оселилися в найбільшому вольєрі павільйону острова звірів, де їм достатньо місця для повноцінного розвитку.

Розділи: Суспільство

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути