chrome firefox opera safari iexplorer

Український футболіст опинився у п'ятірці найкращих молодих воротарів Європи

16 січня 2013 о 13:37

Відповідний рейтинг склали британські журналісти, звернувши свою увагу на футболістів у віці не старше 20 років.

20-річний голкіпер київського Динамо і кандидат в національну збірну України Максим Коваль увійшов до списку п'яти найкращих стражів воріт європейського футболу.

На думку сайту givemefootball.com, Східна Європа має репутацію прекрасної школи класних воротарів, і українець може стати одним з таких.

«У 16 років Коваль дебютував за запорізький Металург і відразу ж відстояв „на нуль“. Провівши ще 19 матчів у Металурзі, він перебрався до табору гранда українського футболу — київського Динамо, яке було настільки вражений грою молодого голкіпера в матчі проти біло-синіх, що зробило підписання талановитого футболіста однією зі своїх пріоритетних цілей.

Коваль — величезний талант, у якого за плечима вже є досвід гри в континентальних кубках», — пояснюють свій вибір журналісти.

Поряд з Максимом до п'ятірки найкращих молодих європейських голкіперів увійшли німці Макр-Андре тер Штеге з мкнхенгладбхаской Боруссії, Бернд Лено, який представляє леверкузенський Байєр, бельгієць з мадридського Атлетіко Тібо Куртуа, контракт якого належить лондонському Челсі, а також Джек Бутленд з Бірмінгема.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути