Інтернет асоціація України оприлюднила своє свіже грудневе дослідження інтернет-аудиторії України, яке щомісяця виконує дослідницька компанія Factum Group Ukraine.
Згідно з останніми даними, суттєво зросла щоденна аудиторія Twitter – 4%, що складає близько 500 тис. Місячна аудиторія Твітера (частка людей, які хоча б 1 раз на місяць заходили на Твітер) теж зросла, і складає 21% – це 2,5 млн.
Варто зауважити, що багато твітерян користуються Твітером виключно через мобільний додаток цього сервісу, і вони не включені у дослідження.
> |
Середньоденна частка, % |
Місячне охоплення, % |
|
56% |
75% |
vkontakte |
52% |
71% |
mail.ru |
43% |
72% |
yandex |
33% |
63% |
odnoklassniki |
33% |
52% |
youtube.com |
27% |
64% |
wikipedia.org |
11% |
48% |
ukr.net |
11% |
24% |
ex.ua |
9% |
27% |
facebook.com |
8% |
32% |
megogo.net |
7% |
40% |
slando |
7% |
35% |
rozetka |
7% |
40% |
aukro.ua |
7% |
30% |
sinoptik.ua |
7% |
22% |
i.ua |
7% |
27% |
ask.fm |
6% |
15% |
blogspot.com |
5% |
32% |
gismeteo.ua |
5% |
17% |
ucoz.ru |
5% |
34% |
rambler.ru |
5% |
13% |
twitter.com |
4% |
21% |
aliexpress.com |
4% |
28% |
prom.ua |
4% |
30% |
webalta.ru |
4% |
6% |