chrome firefox opera safari iexplorer

Борг «Київенерго» може залишити столицю без гарячої води

24 червня 2014 о 10:02

Гаряче водопостачання в столиці може бути обмежено або відключено в разі відсутності розрахунків за газ з боку компанії “Київенерго”, повідомив глава Національної акціонерної компанії (НАК) “Нафтогаз України” Андрій Коболєв на прес-конференції в Києві в понеділок. “Якщо ми не знайдемо спільну мову – будемо змушені піти на відключення. Це означатиме повну або часткову відсутність гарячої води.

Гаряче водопостачання в столиці може бути обмежено або відключено в разі відсутності розрахунків за газ з боку компанії “Київенерго”, повідомив глава Національної акціонерної компанії (НАК) “Нафтогаз України” Андрій Коболєв на прес-конференції в Києві в понеділок.

“Якщо ми не знайдемо спільну мову – будемо змушені піти на відключення. Це означатиме повну або часткову відсутність гарячої води в Києві”, – сказав він.

Коболєв додав, що ситуація в “Київенерго” ускладнюється тим, що у компанії є істотна заборгованість за попередні періоди, проте переговори між компаніями тривають.

За словами глави НАК, ще один великий боржник “Нафтогазу” нещодавно перерахував 300 млн грн боргу за спожитий газ.

Нагадаємо, частка ДТЕК Ріната Ахметова в столичній енергокомпанії становить 71,82%.

Джерело: pic.com.ua
Розділи: Суспільство

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути