chrome firefox opera safari iexplorer

У Львові стартує Фестиваль кіно та урбаністики

27 червня 2014 о 13:02

Фестиваль кіно та урбаністики «86» цього року пройде у Львові 27 – 28 червня. Про це УННпоінформували організатори заходу.

Координатори пропонують брати килимки, засіб від комарів і приходити ввечері для перегляду документального кіно. Показ відбудеться перед національним університетом ім. Івана Франка.

«27 червня покажуть стрічку „Вулиця Лопес“ (режисерів Ґерардо Баррозо і Ліза Тіллінґер (Мексика, 2013, 81’). Це фільм про сім’ю фотографів Ґерардо Баррозо та Лізи Тіллінґер, яка переїжджає разом із дитиною на галасливу та сповнену життя вулицю Лопес в історичному центрі Мехіко. Побачивши у повсякденному житті вулиці варті фільму історії, вони вмикають камеру. В результаті перед нами постає своєрідна чорно-біла “міська симфонія”, в якій образи торговців, жебраків та продавців їжі зливаються у відображення власного мікрокосмосу мексиканського суспільства», – сказано в повідомленні.

28 червня глядачі побачать стрічку «Знеструмлені», режисерами якого є Фагад Мустафа й Діпті Каккар (Індія, США, 2013, 82’).
За сюжетом, сотні людей в індійському Канпурі ризикують життям, видираючись по опорах ліній електропередач, намагаючись вкрасти електроенергію, адже 15-годинні перебої в електропостачанні залишають їх без будь-яких засобів до існування. Між ними та поліцією, яка намагається зупинити розкрадання, відбувається протистояння.

Джерело: unn.com.ua
Розділи: Новини культури

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути